et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

SUZUKI

Kool.ee-haridusportaal :: SUZUKI Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeSUZUKI,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Suzuki


Alto


SWIFT


SWIFT Sport

 

 


SX4 S-Cross


SX4 


Jimny


Grand Vitara

     

Vanad mudelid


SX4 Sedaan


Liana Sedan

Liana - luukpära
 

 


Ignis


Splash


Grand Vitara 3D

 
Grand Vitara XL7
 

Suzuki ajalugu

1909 - Suzuki Loom Works asutati Hamamatsu linnas Michlo Suzuki poolt.
1952 - Suzuki lasi välja "Power Free" mootorjalgratta.
1954 - Firma uueks nimeks sai Suzuki Motor Company Limited.
1955 - Esimene kergekaaluline "Suzulight" auto, millel oli kahetaktiline 360 cm3 mootor.
1962 - Suzuki võitis 50 cm3 klassis Man TT võiduajamise.
1968 - Suzuki alustas neljarattaveoga väikesõiduki väljatöötamist.
1979 - Tootmisliinilt tuleb esimene sõiduauto Suzuki Alto.
1982 - Suzuki võitis motokrossi maailmameistrivõistlused 125 cm3 klassis kaheksandat korda ja 500cm3 maailmameistrivõistlused seitsmendat korda.
1983 - Algas 1.0 liitrise Swift luukpära sõiduauto tootmine.
1984 - Algas 1.0 liitrise sõiduauto eksport USA-sse.
1987 - Autode ekspordiarv ületas 2 miljonit.
1988 - Turule jõudis uus Vitara 4x4.
1989 - Autode tootmine ületas 10 miljoni piiri (kogu toodang).
1991 - Müügile jõudis innovatiivne Suzuki Cappuccino kaheistmeline kabriolett.
1993 - Kerge Wagon R väikaeauto lasti välja Jaapanis.
1994 - Müügiarv Jaapanis ületas 10 miljoni piiri.
1995 - Mootorrataste eksport ületas 20 miljoni piiri. Lasti välja uus sõiduautoseeria Baleno.
1997 - Autode müügiarv välismaal ületas 10 miljoni piiri. Uus Wagon R mudel jõudis Euroopasse.

 

1968

Esimene neljarattaveoga Suzuki oli ühtlasi ka esimeseks seeriatootmisse jõudnud Jaapani 4x4 väikeautoks koduturul. Arendustöö algas 1968 ja esimesed Suzuki 4x4 sõiduautod, millel oli ainult kolm kohta, jõudsid müügile 1970.

Et mudel vastaks selle autoklassi nõuetele välismõõtmete osas, tuli varuratas paigutada esimese kaassõitjaistme taha. See oli lihtne auto, varustatud riidest ustega, lehtvedrudega, mis võimaldasid hakkama saada suurte kerget maasturit mõjutavate koormustega (auto kaalus vaid 600 kg ja teljevahe oli 1930 mm). Tänu kandvale redelraamile olid auto kerepaneelid lihtsad ja kerged. Jõuallikaks oli uus, kuid samasugune väike kahesilindriline õhkjahutusega kahetaktiline mootor, mille võimsuseks kuni 25 hj ja mahuks 360 cm3, mootorile anti ka uus nimi - Jimny.

Loe edasi...

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 7. 01. 2014. 10:01

Time: 0.0727780 s.