et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Grand Vitara 3D

Kool.ee-haridusportaal :: Grand Vitara 3D Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeGrand Vitara 3D,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Suzuki Grand Vitara 3D: [ Üldinfo ] [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Galerii ] [ Värvivalik ]

Põgene, vaba laps!

Vabadus on kütkestav tunne. Uus Grand Vitara annab Sulle vabaduse minna sinna, kuhu hing ihkab! Kolmeukselise Grand Vitara seksikas välimus, ülimalt hea manööverdusvõime ja vilgas iseloom teevad temast ideaalse linnaauto!

Tänapäeva saginat täis maailmas võib kergesti kaotada sidemed oma tuttava ja turvalise lähiümbrusega. Suzuki pakub Teile võimalust tulla tagasi tõeliselt tähtsate asjade juurde. Vabastage end pingest, nautige tuuleõhku ja lille-lõhna. Võtke kuulda looduse vastupandamatut kutset. Üks parimaid viise vabaneda argipäeva üheülbalisusest on istuda uue kaunijoonelise Grand Vitara rooli. Täiustatud nelikveo lihvitud omadused sobituvad hästi omaniku elustiili ja isikupäraga, auto ja selle juhi vahel tekib ainulaadne side. Suzuki Grand Vitara pakub Teie meeltele väsimatult uusi impulsse.

Uus 3-ukseline Grand Vitara on oluliselt ruumikam kui eelkäija: pikkus ja teljevahe kasvasid üle 20 cm – 4 pikakasvulist sõitjat ja nende pagas mahub mõnusalt ära! Samas on ta aga vaid paar sentimeetrit üle 4 meetri, nii et parkida on teda lihtsam kui tüüpilist pereautot: on ju nähtavus tänu kõrgele isteasendile suurepärane ja rool mõnusalt kerge!

Sõidumugavus, juhitavus ja minek nagu sõiduautol!

Grand Vitara vedrustus on täiesti uus. Koguni 24 cm kasvanud teljevahe ja uus sõltumatu tagavedrustus tagavad sõiduautoliku teelpüsivuse ka kehval ja käänulisel teel. Tänu 47/53 jaotusega pidevale nelikveole ei suuda aga tavaautod Grand Vitaraga kruusateedel enam sama tempot pidada!

Sõltumatu vedrustus koosneb Grand Vitaral eesmistest McPhersoni vedrupüstmikest ning mitme hoova ja keerdvedrudega sõltumatust tagavedrustusest. Koos integreeritud raamiga annab selline lahendus nii maanteel kui ka maastikul kindlalt ja täpselt liikuva terviku.

Ainsana oma klassis pidev nelikvedu turvalise 47/53 jaotusega ja integreeritud raam nagu tõelisel maastikuautol!

Veojõud jaguneb esi- ja tagasilla vahel suhtes 47 : 53. Maanteesõit on sujuv ja maastikulõigud ületatakse veenva kindlusega. Pealesõidunurk 29, ületusnurk 20 ja mahasõidunurk 36 kraadi – need numbrid ütlevad maastikulsõitjale kõik vajaliku!

Viiekäiguline käsikäigukast pakub sportlikku ja kütust säästvat minekut. Uued, varasemast veelgi vastupidavamad tehnilised lahendused vähendavad vibratsioone ja võimal-davad juhil nautida sõitu kõigi meeltega.

Tugev raam on lahutamatult ühendatud kerega; see lisab autole kui tervikule jäikust ja vastupidavust ning vähendab keremürasid. Paraneb ka sõiduki sooritusvõime igasugus-tes sõiduoludes.

 

 

1,6-liitrine 106 hj bensiinimootor

Moodsas 106 hj 16 klapiga bensiinimootoris on ideaalselt ühendatud võimsus, pöördemoment, säästlikkus, Euro4 puhtus ja sõidumugavus. Jõudu jagub nii maastikul kui maanteel. Tänu moodsale sissepritsele on momenti madalatel pööretel ja jõudu kõrgetel pööretel! Kütusekulu on vaid 7,6 l/100 km (maanteesõidul).

Ei mingeid poolikuid lahendusi

Täiuslik sõidukogemus eeldab paljutki. Grand Vitara projekteerimisel on pööratud erilist tähelepanu sooritusvõimele, mugavusele, turvalisusele ja praktilisusele.

Et igasugustes sõiduoludes oleks juhil ja sõitjatel mugav, on kasutatud ohtralt heli ja vibratsiooni summutavaid materjale. Põhjalikult läbimõeldud turvaseadiste süsteemi kuuluvad kaks eesmist turvapatja ning turvavööde eelpingutid ja jõupiirikud. Active paketis on lisaks külgturvapadjad ees ja turvakardinad mõlemale istmereale.

Kere tugevdusosad, külgpõrkekaitse, kujumuutust ärahoidvad elemendid, põrkeenergiat neelavad kerevööndid ning kerega lahutamatult ühendatud raam suunavad kokkupõrkel mõjuvad jõud sõitjateruumist mööda. Energiat neelavate tarindite mõte on kaitsta jalakäijaid raskete vigastuste eest kokkupõrgetel.

Sisejahutusega pidurikettad tagavad kindla pidurduse. Turvalisuse esmatähtsuse tõttu liikluses on Grand Vitaral tavavarustuses ka blokeerumatud ABS-pidurid, elektrooniline pidurdusjõujaotur EBV ja hädapidurdusvõimendi (pidurite rakendumine täisjõuga äkilisel pedaalivajutusel).

   

 

Suured ümarad ja sportlikud näidikud on kerged lugeda ja lisavad sõidumõnu. Spidomeetri skaalal on ka nelikveo parajasti kasutatava viisi näit.   Grand Vitaral on tavavarustuses keskkonsooli sisseehitatud CD- mängijaga raadio. Raadio kasutamist hõlbustab ja sõiduohutust lisab roolirattanupustik.   Täisautomaatne kliimaseade hoiab sõitjateruumi temperatuuri ideaaltasemel ja suurendab sõidumõnu.

Tavavarustuses on võimendiga hammaslattrool; rooliratta kõrgus on seatav. See parandab auto kurvisõiduomadusi ja üldist sõidumugavust.

Nähtavus on alati suurepärane, sest juhiistme kõrgus on seatav.

Tagaiste on jaotatud suhtes 50 : 50, ka seljatoe kallet saab muuta. Istet saab suurema pakiruumi vajadusel täielikult kokku klappida esiistme taha.

Grand Vitara pakiruum on mahukas ja praktiline. Lisaks kandekotikonksudele on ka kinnitusaasad.

Grand Vitara omanik võib oma ostu üle uhke olla ja rahuliku südamega nautida ainulaadseid sõiduelamusi. Mitmekülgselt kasutatav sõiduk sobib oma peremehe elulaadiga ja peegeldab tema isikupära.

Suzuki märki peavad paljud usaldusväärseks ja turvaliseks valikuks. Iga Suzuki valmistatud sõiduk püütakse teha kasutajasõbralikuks, et pakkuda nauditavat sõidukogemust omanikele ja lubada neil sõiduriista üle uhkust tunda. See S-kujuline märk on nüüd värskelt ümber kujundatud – tähistamaks endisest paremini neid väärtusi. Uus Grand Vitara kannab uhkelt märki, millest on saamas täiuslikkuse tunnus.

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 6. 08. 2012. 11:42

Time: 0.1226900 s.