et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

SX4

Kool.ee-haridusportaal :: SX4 Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeSX4,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Suzuki SX4: [ Üldinfo ] [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Hinnakiri ] [ Galerii ] [ Värvivalik ]

SX4 - sportlik pereauto

SX4 on mõeldud sellele osale Sinust, mis soovib jätta igapäevamured kontorisse ning siirduda vastu uutele seiklustele. Sportlik, energiline ja piisavalt universaalne – SX4 on auto, mis pakub Sulle sõidurõõmu mistahes valitud marsruudil.

Elamus käeulatuses
SX4 pakub sujuvat sõidurõõmu nii linnatänavail kui ka kiirteel - piisav võimsusvaru tagab meeldiva sõiduelamuse igal juhul. Ka kurvilisel teel on SX4 stabiilne tänu oma sportlikule juhitavusele ja heale haarduvusele teekattega. Pea igasuguste teeoludega sobiv konstruktsioon muudab sõidu sedavõrd meeldivaks, et SX4 roolis võib tekkida kiusatus esialgselt valitud sihtkoht vahele jätta ning kaugemale reisida.

Mugav sõit avaras salongis
Ruumikas ja mugav salong on ergonoomiline, kus kõik vajalik asetseb käepäraselt ning on disainitud spetsiaalselt sportliku elamuse saavutamiseks. Olles kogenud SX4 sõiduomadusi, saad Sa kõik muud mured seljataha jätta.

Mugavuse suurendamiseks saab roolisamba kallet vertikaalsihis muuta vastavalt juhi eelistusele. Helisüsteemi juhtimisfunktsioonid on toodud otse roolirattale.

MP3-valmidusega CD-raadio lubab sõidule kaasa võtta oma lemmikmuusika ning nautida seda kaheksakõlarilise helisüsteemi vahendusel. Neli kõlarit ja neli kõrgsageduskõlarit on paigutatud ustesse eesmärgiga luua mulje isiklikust kõrgkvaliteetsest helistuudiost.

SX4 mitmekülgsus ei piirdu ainult kasutusomadustega. See kajastub ka auto sisemuses ja selle kohandatavuses. SX4 juht istub tavalisest kõrgemal ja ka tagumisi istmeid saab tõsta astme võrra kõrgemale.

Erinevate teeolude jaoks loodud Suzuki SX4 on tavapärastest mudelitest veidi kõrgem. Nähtavus on tänu sellele suurepärane olles tagumiste istmete puhul veelgi muljetavaldavam. Tänu suurtele, täielikult avanevatele ustele on autosse sisenemine ja sellest väljumine hõlbus. Sellesse autosse saab sisse astuda, mitte ei pea end sisse pressima.

Ruumikas pagasiruum
Tänu 60:40 suhtes kokkuklapitavatele tagaistmetele on suurte esemete transportimine lihtne. Tagumised istmed on kaheosaliselt kokkuklapitavad, mistõttu saab suurendada pagasiruumi mahtu kuni 1000 liitrini. Tõepoolest ruumikas.

Nutikamast nutikam nelikvedu i-AWD
i-AWD on automaatse, elektrilise nupuga varustatud nelikveosüsteem

Teeolud võivad olla muutlikud isegi ühel ja samal teelõigul. Seepärast on SX4 varustatud 3-astmelise veorežiimiga, mis kindlustab piisava veojõu erinevate teeolude korral. Valida saab 2WD (esisillavedu), 4WD Auto ja 4WD Lock vahel.

Esisillaveo režiim 2WD kannab mootori veojõu üle esiratastele, mistõttu sõit kulgeb vaikselt ja ökonoomselt. See režiim sobib suurepäraselt sõiduks kuival teekattel.

Automaatne nelikvedu on hea valik raskemini läbitava tee või vihmasaju korral. Automaatne nelikvedu tagab suurepärase veojõu, kusjuures tagasilla veojõud suureneb automaatselt juhul kui esirattad hakkavad libisema.

Liikudes libedas poris või lumes tagab nelikveo lukustusrežiim 4WD Lock veojõu ülekandumise mõlemale sillale, mis hõlbustab auto juhitavust kehvema pidamisega teeoludes. Kui liikumiskiirus kasvab üle 60 km/h, lülitub süsteem automaatselt ümber automaatse nelikveo režiimile 4WD Auto.

Turvalisus igas olukorras
Suur hulk ohutusvarustust toetab sõidunaudingu täiuslikkust igas olukorras, mistõttu SX4 on tõepoolest turvaline valik. Juba joonestuslaual loodud kavandist alates on SX4 projekteeritud ohutuse aspektist lähtuvalt - jäigast kerekonstruktsioonist kuni arvuti poolt juhitavate aktiivsete juhtimissüsteemideni.

ESP-sõidustabilisaator (Electronic Stability Program) täiendab Suzuki SX4 teelpüsivust kolme olulise funktsiooniga: ABS koos EBD-funktsiooniga, veojõu- ja stabiilsuskontroll. Ohutustaseme tõstmiseks on ESP elektrooniline juhtseade (ECU) ühendatud soovitud sõidujoone määratlemiseks ja säilitamiseks mitmesuguste anduritega, millelt saadud signaalide põhjal tõhustab süsteem veojõu ja stabiilsuse kontrolli ning vähendab ühtlasi esi- ja tagarataste libisemist.

SX4 juhiiste on paigutatud kõrgemale nii, et juhi väljavaade igas suunas oleks maksimaalne ja „pimedaid” nurki oleks võimalikult vähe. Kuue õhkpadjaga SRS-süsteem koosneb eesmistest ja külgmistest turvapatjadest ning turvakardinatest, mis avanevad sõitjate kaitseks võimaliku kokkupõrke korral.

SX4 kere põhineb jäigal alusraamil, mis suunab kokkupõrkeenergia salongist ja selles istujatest mööda, ning sisaldab hulgaliselt deformatsioonitsoone, mis aitavad leevendada ja hajutada kokkupõrkeenergiat enne, kui selle mõju ulatub salongini. Eelkirjeldatud konstruktsiooni on veelgi täiustatud külgmiste uksetalade, kohandatud külgosade ja muude meetmetega.

Esiistmetel on eelpingutitega ja jõupiirajatega kolmepunkti-ELR-turvavööd, mis tagavad võimaliku kokkupõrke korral lisaturvalisuse. Ka tagumistel istmetel on kolmepunkti-ELR-turvavööd, kusjuures tagumisel parempoolsel ja tagumisel vasakpoolsel istmel on kinnituspunktid lapse turvatooli kinnitamiseks.

16 klapiga bensiinimootor DOHC VVT
Erinevalt tavapärasest „üks seadistus sobib kõikjale” - lähenemisest, sobitab muutuva ajastusega klapisüsteem VVT kaht eri ajastusmustrit väiksema ja suurema koormusrežiimi jaoks. Madalamatel pööretel arendab mootor piisavalt suurt väändemomenti hõlpsaks paigaltvõtuks ja kiirenduseks. Niipea kui pöörded kasvavad, lülitub ajastusmuster ümber kõrgete pöörete režiimile, võimaldades kütuse efektiivsemat põlemist suurenenud võimsusvajaduse tarbeks. Nii kujuneb 1,6-liitrise VVT-mootori kütusekuluks 6,5 l/100 km kohta ning CO2 heitkoguseks 149 g/km.

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 6. 08. 2012. 10:59

Time: 0.1008880 s.