et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Ignis

Kool.ee-haridusportaal :: Ignis Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeIgnis,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Üldinfo ] [ Tehnilised andmed ]

Suzuki Ignis loob uue autoklassi: crossover mobility

Suzuki Ignis on mitmes mõttes ainulaadne auto: see on Suzuki Motor Corporationi konstrueeritud väike pereauto. Kõrge ja avar Ignis meenutab mahtuniversaali ja tema ainulaadsuse...

Äkiline ja praktiline

   

Suzuki Ignis on mitmes mõttes ainulaadne auto: see on Suzuki Motor Corporationi konstrueeritud väike pereauto. Kõrge ja avar Ignis meenutab mahtuniversaali ja tema ainulaadsuse rõhutamisks väikeautode hulgas on Suzuki kasutusele võtnud uue nime: crossover mobility. See ei ähenda, et sündinud on uus autoklass, küll aga uus alaliik: ruumikas, senistest väikeautodest kõrgem ja avaram sõiduk, mille suur kliirens, soovi korral ka nelikvedu ja sportlikud sõiduomadused eristavad teda selgelt konkurentidest. Eesti turule jõuab Ignis samal nädalal tema Euroopa esmaesitlusega Frankfurdi autoshow-l ja toob oma ainulaadse kontseptsiooni Eesti ostjatele esimeste Euroopa riikide seas!

Valikus on esialgu võimsa 94 hj 1,3-liitrise VVT-mootoriga viieukseline versioon, mille põhivarustuses on kõik vajalik: täiselektrivarustus, põhjamaade pakett, roolivõimendi ning ainsana väikeautode hulgas ABS+EBD-pidurid ja 4 turvapatja ja peeglite ning esiistmete soojendused, multifunktsionaalne näidik armatuurlauas jpm. Comfort-mudelil lisandub konditsioneer ja 6 kõlariga CD-stereo. 1,5-liitrisel nelikveoga mudelil on koguni 100 hj, Comfort varustus ja lisaks veel katuseraamid, 15" valuveljed tagaspoiler. Veidi hiljem jõuab müügile ka ülimoodsa 70 hj DDiS mootoriga diisel-Ignis.    
   

Ignise turvavarustusse kuuluvad muuhulgas eesmised täismõõdus SRS-turvapadjad, külgturvapadjad ja külgpõrke-turvatalad nii esi- kui ka tagaustes. Toekas kere on loodud kokkupõrkekatsete tulemusi arvestades. Autot aitavad valitseda blokeerumatud pidurid (ABS+EBD). Ka tagaistmel on kõigil kolmel sõitjal kolmepunktikinnitusega ELR-turvavööd ja reguleeritavad peatoed. Turvalisust lisavad ka esiturvavööde ülemiste kinnituskohtade kõrgusseade võimalus ja ELR-eelpingutid, mis vähendavad kokkupõrgete korral koormust rindkerele. Kokkupõrke korral väga tähtsad peatoed on ees aktiivset tüüpi ehk lähenevad sõitja peale, leevendamaks lööki avarii puhul. Tagauste lapselukud hoivad ka kõige kärsitumad põngerjad autos kuni selle seismajäämiseni. Deadlock-süsteem, vabaltpöörlevad lukusilindrid ja käivitustõkesti omakorda hoolitsevad selle eest, et autoga ei sõida keegi muu kui võtmete peremees. Tugev ja vahtplastiga täidetud õõnsustega kere on ka pikaealine ning müratu, keregarantii on 12 aastat.

Kui istud kõrgemal, siis näed rohkem

Ignises viibijatel on väga hea väljavaade kõrgete istmete ja suurte akende tõttu. Suzuki Ignis kuulub oma suurusklassi paremikku juba ainuüksi hõlpsasti ümberkorraldatava siseruumi tõttu. Juhile on hea väljavaade muidugi väga tähtis liiklusohutuse mõttes, kuid hea väljavaate nautimine lisab sõidumõnu kõigile. Siseruumi õnnestunud kujunduse tõttu on Ignisesse hõlbus siseneda-väljuda. Eriti selgelt tunneb vahet pikka kasvu juht, kuid ka kitsas miniseelikus sõitja ei pea piinlikkust tundes autosse pugema, vaid võib mõnusalt ja julgelt sisse istuda. Ka vanemal inimesel, kellele võib madalasse autosse pugemine lausa piin olla, on Ignisesse istumine meeldiv ja hõlbus. Et katus on tavalisest kõrgem, jääb sõitjatele ka rohkem pea- ja õlaruumi. Kui kõigile neile headele omadustele lisada see, et Ignise sõitjateruumi saab täielikult kohandada kaubaveoks, saab selgeks, miks see auto on oma mitmekülgse kasutatavuse tõttu populaarne. Tagaistme kaheks osaks jagatud seljatoe mahakeeramine käib üheainsa käeliigutusega, tagades praktilise kaubaruumi. Pakiruumi põhja mõõdud on 665 mm x 1119 mm (pikkus x laius). Väikeauto kohta üllatavalt suur pakiruum muutub lihtsa tagaistme seljatugede mahapööramisega 1002-liitriseks veoseruumiks. Ignisega on hea sõita kuhu tahes - olgu tööle, lõbusõidule, reisile või sisseostudele. Ignis on praktiline - nii ruumikasutuselt, välismõõtmetelt, sõiduomadustelt kui ka kasutatavuselt. Teda on kerge parkida väga nappi vahesse, ümber aga saab pöörata üpris kitsas kohas, sest pöörderaadius on kõigest 5 m.

 
 

Ainulaadne standardvarustus

Auto peab olema ruumikas, turvaline ja hea töövõimega. Need omadused on Ignisel kõik olemas. Lisaks on autol palju meeldivaid ja praktilisi lisaseadmeid. Neist tasub nimetada järgmisi: kesklukustus, ees elektriaknad, elektripeeglid soojendusega, antenn, elektriline roolivõimendi, esiistmete soojendus, topsihoidikud keskkonsoolis, arvukad pisiesemete panipaigad, multifuntsionaalne näidik armatuuri ülaosas (kell, välistemperatuur, hetkeline kütusekulu, Comfordil CD-raadio näidud), tahhomeeter, päevatulede automaatika, digitaalne päevasõidumõõdik, toonklaasid, tagaklaasipuhasti, tagaklaasisoojendi, küljeliistud, sportlik kolme kodaraga rool, nahast käigukangi nupp, täismõõdus ilukilbid ja kerevärvi kaitserauad. Comfort-mudelil lisandub konditsioneer ja 6 kõlariga integreeritud CD-stereo. 1,5-liitrisel nelikveoga mudelil on Comfort-varustus ja lisaks veel koormatalad katusel, 15" valuveljed, küljelaiendid ja tagaspoiler. Nagu ka pilkupüüdvad ja ülihästi valgustavad ainulaadsed esituled. Ja elegantne ning pilkupüüdev välimus. Hästiprojekteeritud sisemus on viimistletud väärikalt ja rahulikult, toekaid istmeid katab vastupidav ja sportlik must kangas. Stiilses armatuurlauas domineerivad hele ja tumehall värv ning metalsed kaunistused, armatuurlaua valgustus on ergonoomilisim võimalik ehk punane. Materjalid on valitud nii, et nad peaksid vastu karmilegi kasutamisele, värvitoonid on vaoshoitud ja loovad maheda meeleolu. Autot võite täiendada oma maitse järgi mitmesuguse lisavarustusega.

Võimas ja ökonoomne nagu kõik Suzukid

Suzuki Ignis on oma klassi võimsamaid autosid tänu uuele VVT (Variable Valve Timing) mootorile. Kuidas suudab vaid 1,3-liitrine mootor anda koguni 94 hj? Tänu VVT-le, mis võimaldab muuta sisselaskenukkvõlli ajastust küllaltki suures ulatuses (60 °), tagades puhtama põlemise (EURO 4), väiksema kütusekulu ja keskmistel pööretel kiirema reageeringu gaasile vajutamisel. Suur tippkiirus, ergas kiirendus, ABS+EBD pidurid (esikettad läbimõõduga 257 mm), muutuva võimendusega elektrohüdrauliline roolivõimendi - see on ideaalne reibas linnaauto, mis sobib väga hästi ka Eesti maanteedele - võimsusvaru kiireks ja ohutuks möödasõiduks on alati olemas. Ja tänu uusimale tehnikale - 16 klappi, otsesüüde, neljapunktipritse jne - on kütusekulu väike. Ning Suzuki Ignis täidab tänu uusimale heitgaasipuhastussüsteemile kõik EURO 4 normi rangeimad puhtusenõuded! 1,3-liitrine 70 hj DDiS on aga üks moodsamaid Euroopas müüdavaid pumppihustitega diisleid: ta pakub koguni 170 N*m pöördemomenti vahemikus 1750-2500 p/min. Tänu nukkvõlli kettajamile on mootorid praktiliselt hooldusvabad kui õli ja filtri vahetus välja arvata. Uudne karterituulutuse süsteem PCV (Positive Crankcase Ventilation) tagab mootoriõli pikema tööea.

 
 

Crossover: Ignis ja Ignis 4GRIP murravad piire otseses ja kaudses mõttes

Ignise 4GRIP nelikvedu on viskosiduril põhinev pidev nelikveoskeem. Viskomuhv paikneb vahetult tagasilla ees, mis tagab vähima vibratsiooni ja müra. Tagasillas kasutatakse Suzuki Isolated Trailing Link kolme vardaga toestust, mis tagab tagarataste lineaarse liikumise ja püsivalt hea tagasilla pidamise kõigis oludes. Suzuki Ignis on oma klassi võimekamaid autosid. Tänu uuele VVT (Variable Valve Timing) mootorile annab tema 1,3-liitrine mootor koguni 94 hj: võrdluseks näiteks Honda Jazzi 1,4 annab 83 hj, Toyota Yarise 1,3 VVt 86 hj ja Ford Fiesta 1,3 68 hj. Kõrguselt ületab Ignis oma 1565/1605 mm-ga näiteks Ford Fusionit (1503 mm). Kõrguse ja 170 mm kliirensi (see on autopõhja kõrgus maapinnast) poolest võib Ignist võrrelda näiteks Honda HR-V-ga, mille kliirens on 175 mm. Samas on tema hind vägagi soodne ja näiteks nelikveoline Ignis 1,5VVT Comfort 4GRIP, millel on 100 hj, konditsioneer jpm, maksab umbes sama palju, kui baasvarustuses ja kaherattaveoga Ford Fusion ning ligi 50 000 krooni vähem, kui sama varustusega Honda HR-V.

Hõlbus osta, mõnus sõita, soodne pidada, pikk garantii ja pisike kütusekulu - kas soovite veel midagi?

Kuna Suzuki Ignisel on kõik vajalik juba põhivarustuses, on ostmine lihtne: vali Sulle sobiv mudel, lemmikvärv 8 eri tooni hulgast ja liisingu sissemakse (alates 10%) ja pikkus (12-60 kuud)! Kütusekulu on väike, hooldevõrk katab kogu Eesti ja hooldekulud on tagasihoidlikud.

Kuna autol on kõik vajalik põhivarustuses, mida oled soovinud, võite täielikult pühenduda sõitmisele. Ignis saab kolmeaastase või 100 000-kilomeetrise garantii tehnilise osa kohta ja koguni 12-aastase garantii roostetamatuse kohta ning lisaks 3-aastase autoabi täispaketi!

 

Suzuki Ignisega võideti Neste Rally 2003.a. Junior WRC klass ja Suzuki on enim punkte kogunud mark Junior WRC klassis.

Suzuki soovib teile õnnelikke kilomeetreid - crossover mobility Ignise roolis!

 

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 6. 08. 2012. 11:36

Time: 0.0368159 s.