et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Alto

Kool.ee-haridusportaal :: Alto Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeAlto,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Suzuki Alto: [ Üldinfo ] [ Hinnakiri ] [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Värvivalik ] [ Galerii ]

Alto - keskkonnasõbralik ja stiilselt kompaktne

Uues Altos on pilkupüüdev stiil ja linlik liikumisväledus ühendatud suure-päraste kütusekulu ja CO2 heitme taseme näitajatega, vastates sel moel ühest küljest tänaste autojuhtide tempokale elustiilile, teisest küljest aga üleilmsetele keskkonnakaitset puudutavatele nõuetele. Ja lisaks on see lihtsalt üks kõige enam sõidurõõmu pakkuvaid linnaautosid, mida praegu turult leida võib — värske ja erakordselt hea näide Suzuki "Way of Life!" filosoofiast.

Alto, millelt tõmmati kate 2008. aasta Pariisi autonäitusel, on viies liige Suzuki nn maailmastrateegia mudelireas.
Alto esindab Suzuki maailma-strateegia teist etappi, mis asetab põhirõhu kasutajasõbralikkusele ja kõikide pereliikmete jaoks mitmete lisavõimaluste pakkumisele. Selle etapi teise mudelina mahutab uus Alto oma tagasihoidlikesse mõõtmetesse (pikkus 3 500 mm, laius 1 600 mm ja kõrgus 1 470 mm) rohkelt otstarbekat mugavusvarustust. Ja tänu disainile, milles sportlik ja euroopalik välimus on ühendatud suurepärase aerodünaamikaga, on uus Alto kõige stiilsem auto oma suurusklassis.

Uus Alto peegeldab aastatepikkusi väikeautode valmistamiskogemusi, mis on teinud Suzuki erakordselt menukaks oma miniautodega Jaapanis ja kompaktmudelitega Swifti ja Splashi kujul üle kogu maailma. Alto on selge vastus nõudlusele keskkonnahoidlike ja nauditavate sõiduomadustega autode järele.

Kontseptsioon
Uue Alto peamiseks sihtrühmaks on linnainimesed, kes soovivad endale väikeautot, mis oleks ühtaegu stiilne ja mugav, ent samas ka võimalikult keskkonnasõbralik. Ja just see ongi Suzuki maailmastrateegia teise etapi üheks kandvaks ideeks. Uue Alto kontseptsiooni lähtekohaks on Suzuki veendumus, et inimesed peavad saama nautida ökonoomset ja loodust säästvat autosõitu, ohverdamata selleks stiilset väljanägemist, mugavust, praktilisust ja sooritusvõimet – ning muutmata autot mingilgi moel vähem kasutajasõbralikuks.
 

Disain, mugavus ja praktilisus

Uue Alto välimus on sportlik ja kindel ning autost kiirgab energiat ja valmisolekut linna liikluskeeristega toimetulekuks. Disain on elegantne ja kaunis tänu aerodünaamilistele kontuuridele, milles on ühendatud pinges jooned ja veetlev kurvikus. See vastab ideaalselt euroopaste maitsele ning tagab oma kõigest 870 kg kaalu ja 0,30 õhutakistuskoefitsendiga tõeliselt väikese kütusekulu ja ülimadala CO2 heitmetaseme.

Salongis on jäetud kõige rohkem ruumi eesistujatele, ent sellegipoolest mahub autosse vabalt ära neli täiskasvanut. Kõikjal leidub rohkelt käepäraseid panipaiku, kuhu panna tarvilikku pisikraami.Tagaistmete taga on koht ka pagasi hoidmiseks ning tagaistmete kokkuklappimisel tekib autosse igapäevaseks kasutamiseks sobiv ruumikas pakiruum.

Alto mudelivalik algab GL varustustasemest, kuhu kuulub standardina CD-mängija ja raadioga MP3-ühilduv helisüsteem, kliimaseade, elektriliste tõstukitega esiaknad ja kaugjuhtimisega kesklukustus.

Mootor ja käigukast

Uue Alto paneb liikuma kolmesilindriline 1,0-liitrine bensiinimootor, mis toodi edukalt turule juba Splashi jõuallikana. Mootor on kerge ja kompaktne ning paistab silma oma eriti madalate hõõrdumisnäitajate poolest. Maksimaalne väljundvõimsus on 50 kW ning suurim pöördemoment 90 Nm. Jõuallikas kulutab 100 km läbimiseks keskmiselt vaid 4,4 l kütust, tekitades seejuures kilomeetri läbimisel vaid 103 grammi süsihappegaasi. Mootor vastab Euro 5 standardi nõuetele. Standardvarustusena saab mootor oma paariliseks viiekäigulise manuaalkäigukasti.

Vedrustus

Esisillas on kasutusel MacPherson-küünalvedrustus ning taga Suzuki algupärane 3-link jäiga teljekonstruktsiooniga vedrustus. Vedrude ja amortisaatorite täppishäälestamiseks testiti autot laialdaselt Euroopa teedel, et tagada parimat sõidustabiilsust ja juhitavust. Ja lõpptulemuseks on vedrustus, mis tagab suurepärase teelpüsivuse.

Suzuki eesmärgiks oli teha auto niivõrd hästi juhitavaks, et sõit linnatänavatel oleks puhas rõõm. Nii saabki autojuht nautida kiiret reageerimist, kerget roolikeeramist ning pehmet teekonaruste ületamist ja vibratsioonileevendust. Need eelised peegeldavad Suzuki kogemustepagasit, mis on omandatud erinevatel motospordiüritustel üle kogu maailma.

Uue Alto väikseim pöörderaadius on vaid 4,5 m, mis tähendab suurepärast manööverdusvõimet ja võimalust parkida autot ka ülikitsastes kohtades.

 

Turvalisus

Autojuhtide abistamiseks sõiduteel esinevate ohtude korral on uus Alto saadaval koos elektroonilise sõidustabiilsuse kontrollsüsteemiga (ESP® (*1,2)). Lisaks on Alto varustatud blokeerumisvastaste ABS-pidurite, elektroonilise pidurdusjõu jaotussüsteemi ja pidurdusassistendiga. Juhul, kui siiski peaks juhtuma avarii, kaitsevad autosviibijaid uue Alto löögienergiat neelavad deformatsioonitsoonid, löögijõude hajutavad ja inimestest eemale suunavad raamielemendid ning tugev salongikarkass. Ülivastupidava terase kasutamine olulisemates kereosades tagab kõrgtasemel turvalisuse kõikidele sõitjatele, suurendamata seejuures autokere massi. Saadaval on ka eesmised ja külgturvapadjad ning turvakardinad (*3), et liiklusõnnetuse korral autosviibijaid saadavate löökide eest veel paremini kaitsta. Energiat neelavad viimistlusmaterjalid pakuvad lisakaitset istujate peadele. Ni esi- kui tagaistmed on varustatud avariilukustusega kolme punkti turvavöödega. Esiistmete turvavööd on lisaks varustatud ka eelpingutite ja koormuse piirajatega. Tagaistmesse on sisse ehitatud kaks ISOFIX kinnitust lapse turvatooli paigaldamiseks.

Alto tootmine toimub Indias Manesaris, Maruti Suzuki India tehases.
Alto saab kaasa 3-aastase või 100 000 km üldgarantii ja 12-aastase kere korrosioonigarantii. 

(*1) ESP on Daimler AG registreeritud kaubamärk
(*2) GLX varustasemega mudelil
(*3) Arv sõltub varustustasemest

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 6. 08. 2012. 10:33

Time: 0.0355251 s.