et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Jimny

Kool.ee-haridusportaal :: Jimny Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeJimny,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Suzuki Jimny: [ Üldinfo ]  [ Tehnilised andmed ] [ Hinnakiri ] [ Varustus ] [ Galerii ] [ Värvivalik ]

Jimny - üks auto, kaks maailma

Suzuki Jimny on täiesti omalaadne väikedžiip, mida toodetakse Jaapanis Iwata tehases, vahetades välja kuulsa Suzuki Samurai. Suzuki Jimny loomisel lähtuti kahest juhtmõttest:

* kuna Suzuki on ainus autotootja, kes toodab selliseid väikedžiipe, siis peavad autol kindlasti olema veelgi paremad maastikuomadused kui tema eelkäijal Suzuki Samurail, rahuldamaks nende klientide soove, kes kasutavad Jimnyt eelkõige džiibina

* kuna paljud Jimnyd ostetakse pere teiseks autoks, millega põhiliselt sõidab naispere ja vahel käib pereisa jahil-kalal, siis peab Jimny igakülgselt rahuldama ka tänapäeva nõudliku naisostja soove - Jimny on stiilne ja pilkupüüdev, kergesti juhitav ja hea manööverdusvõimega, praktiline ning varustatud kõigi sõiduautodelt tuttavate turva- ja mugavusseadmetega (tellida saab nii automaatkäigukasti kui ka ABS+EBV-pidurid)

Jimnyl on 85 hj VVT-mootor, elektriliselt nupulevajutusega juhitav Drive Active nelikvedu, luksuslik tumeda kangaga salong ja stiilsed armatuurlaud, näidikuplokk ja rool. Jimny JLX põhivarustusse kuulub ABS+EBV.

Jimny on populaarneeelkõige metsameeste, päästeteenistuse, perearstide ning jahimeeste hulgas, Jimnyt ostetakse ka lifestyle autona.

Jimny avaldab muljet oma võimekusega järskudel mägedel, paksus liivas, kraavide ületamisel ja peaaegu püstloodis järsakust üles ronides!

Suzuki Jimny JLX murrab daamide südamed
Suzuki Jimny JLX ülimoodne, aga samas lihtsate joontega maskuliinne välimus teeb auto tõeliseks naiste lemmikuks: kere värvi laiendite komplekt ja kaitserauad, moodsad esituled, katusetalad ja sümpaatne kompaktsus teevad temast ideaalse liikumisvahendi linnadžunglist läbimurdmiseks.

Kõrge, hea väljavaate tagav loomulik isteasend lubab linnaliikluses sõiduautodele vaadata ülevalt alla, kerge võimendrool, suured elektripeeglid, mugav kesklukustus ja elektriaknad hellitavad juhti. ABS+EBV-pidurid Jimny JLX põhivarustuses!

Loomulikult on daamil võimalik valida, kas ta soovib manuaal- või automaatkäigukasti. Kaheksa eri värvi hulgast leiab igaüks kindlasti sobiva.

Uudne tumedates toonides maitsekas polster on mugav ja praktiline, ka uksepolstrid on ülaosast riidega kaetud. Kahes osas kokkuklapitav tagaiste võimaldab siseruumi efektiivselt kasutada nii inimeste kui ka pakkide veoks.

Turvalisus on kõrgel tasemel: kaks täismõõdus SRS-turvapatja, ELR-turvavööd, külgturvatalad ja uusimaid EU-norme täitev tsoneeritult deformeeruv turvakere.

Suzuki Jimny on metsamehe unistus
Kuna Suzuki on on džiipe valmistanud juba üle 30 aasta, teavad sealsed insenerid tõsise ja vastupidava maastikuauto retsepti: Jimnyl on tugev tsingitud täisraam, ees ja taga tugevate sildadega sõltuv keerdvedrustus, viiekäiguline manuaalne või neljakäiguline automaatkäigukast koos uue kolmeastmelise Drive Active jaotuskastiga, mis võimaldab mugavalt sõidu ajal lülitada tagaveolt kiirele nelikveole ja tagasi. Loomulikult on jaotuskastis ka aeglustuskäik. Hea manööverdusvõime tagavad suur kliirens (min 190 mm, max 280 mm), kompaktne teljevahe (2250 mm), suured ülendinurgad (ees 42 °/ taga 46°) ja ületusnurk 23° ja väike pöörderaadius (4,9 m). Toekad rehvid on mõõdus 205/70R15.

Jõuallikaks on täiesti uus, suurem 1328 cm3 hargsissepritsega kahe ülanukkvõlliga nüüd 85-hobujõuline väga ökonoomne 16-klapiline M-seeria DOHC VVT mootor, mis tagab tippkiiruse 140 km/h. Tänu VVT-süsteemile on võimsus võrreldes eelmise mudeliga kasvanud 3 hj ja keskmine kulu langenud 0,5 l/100 km – nüüd vaid 7,3 l/100 km! Linnakulu langes 0,2 võrra 9,3 l/100 km ja maanteekulu koguni 0,6 võrra 6,2 l/100 km!

Baasvarustusega Jimny JX on tõsine dzhiip, millel ei ole vastast maastikuomaduste, ökonoomsuse ega soodsa hinna osas.
 

Tagaistme saab kahes osas kokku klappida, muutes auto vastavalt kahe, kolme või neljakohaliseks. Polstrid on kergesti puhastatavad, põrandal on praktiline kummimatt - liigset luksust ei ole ja seda on Suzuki taotlenud: tõsist metsameest ei rõõmusta helehall sametpolster pakiruumi põrandal vaid pigem häirib.

Pakiruumi saab lisada kaussmati poriste ja märgade esemete veoks, tagaukse külge käepärase paljude sahtlitega tarvikutekoti jpm. Valuveljed ja spetsiaalsed rehvid ning eriti pika käiguga, gaasamortisaatorid võimaldavad auto sõiduomadusi veelgi parendada. Pakkuda on maastikusõitjale ka tugev ja kerge paksust alumiiniumist karterikaitse, mille võib pikendada kuni käigukasti tagaotsani: siis võib üle takistuste kasvõi libiseda, sest ka bensiinipaak on teraskaitsega turvatud.

Praktilisuse seisukohast on Jimny ületamatu: hulk erinevaid laekaid armatuurlauas, istme all, ustes ja pakiruumis, katuse pikitalad (JLX) jpm. Kohe on ka pakkuda täisvalik lisaseadmeid: kängururauad, astmelauad, valuveljed, puitsisu, tagaspoiler, kroomlisandid, rattakatted, jalgratta- ja suusakinnitid jpm.

Kere laienditekomplekt on praktilist musta värvi. Standardvarustuses on kaks täismõõdus SRS-turvapatja, ELR-turvavööd, külgturvatalad ja uusimad EU-normid täitev tsoneeritult deformeeruv turvakere.

Elektriliselt lülitatav nelikveosüsteem Drive Active

Siinkohal tasub märkida, et Suzuki Jimny on tõeline džiip: tal on tugev ja vastupidav täisraam, mis aitab eraldada salongist ka müra ja vibratsiooni, ning kolme töörežiimiga jaotuskast (tagavedu, kiire nelikvedu ja aeglane nelikvedu).

Tänu Drive Active süsteemile on nelikveo ja tagaveo vahel võimalik valida ka sõidu ajal vajutades ühele kolmest nupust (2wd, 4wd, 4wd – L), mis teeb nelikveo kasutamise väga lihtsaks. Drive Active säästab samas ka kütust ning vähendab juhi vaeva: kui seni pidi maasturit tagurdama või lausa esiratta rummust lülitama lahti vabarumme (free wheel hubs – vabastavad esirataste jõuülekande esiratastest säästmaks kütust, vähendamaks müra ja kulumist), siis Drive Active teeb seda automaatselt alati nelikveolt tagaveole lülitudes.

Suur kliirens, toekad rehvid 205/70R15 ja suured esi- ja tagaülendinurgad (ees 42/taga 46) teevad koos maastiku- ehk aeglustuskäiguga Jimnyst maastikul sama tõsise tegija kui oli legendaarse läbivusega, aga ülimalt ebamugav ja raskelt juhitav villis. Jimny uus vedrustus, uudne võimendiga hammaslattrool, maastikukäigukast ja võimas mootor teevad samas maastikusõidu väga hõlpsaks ja nauditavaks. Soovi korral saab Jimnyle automaatkäigukasti.

Ökonoomne mitte ainult tankides

Suzuki üheks põhimõtteks on, et auto pole ainult soodne osta (madal hind ja oma klassi parim turva- ja mugavusvarustus), vaid ka odav pidada ja kõrge hinna eest pruugituna realiseeritav. Hooldevõrk katab peaaegu kogu Eesti (Tallinn, Tartu, Rakvere, Pärnu, Viljandi, Haapsalu ja Kuressaare) ning hooldehinnad on madalad. Auto väärtust pruugitute turul tõstab kaks põhiargumenti: Jaapani autode tuntud töökindlus ja bensiinihinna tõusuga kaasnev järjest suurenev nõudlus ökonoomsete maasturite järele.

Stiilne armatuurlaud ja sportlik tume salong

Suzuki teiseks põhimõtteks on, et autosõit peab mõnus olema: paksu polstriga uudses toekas istmes reisida on lausa nauding, väike ja mõnus kolme kodaraga rooliratas ning täpne hammaslattrool annavad hea teetunnetuse ning kõigi rataste keerdvedrustus tagavad mugava sõidu ka Eesti teedel.

Ka kolmeukselisel mudelil on lihtne pääseda tagaistmele, sest esiistme kokkuklappimissüsteem võimaldab selle täiesti vastu armatuurlauda lükata, tagades vaba pääsu tagaistmele. Pakiruum on üllatavalt ruumikas ja üheainsa käeliigutusega saab tagaistme seljatoe kahes osas maha keerata.

Arvukad panipaigad ja hästi viimistletud salong kestavad ka pikemat kasutust.

Garantii 3 a / 100 000 km

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 6. 08. 2012. 11:08

Time: 0.0958509 s.