et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Uus i20

Kool.ee-haridusportaal :: Uus i20 Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeUus i20,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

HYUNDAI TOOB PARIISI AUTONÄITUSEL PÄEVAVALGELE UHIUUE i20

Selle aasta Pariisi autonäitusel „Mondial de l’automobile” esitleb Hyundai rahvusvahelisele avalikkusele koguni kuut uut mudelit. Hyundai Motor Company tutvustab Pariisi autonäitusel just Euroopa turu jaoks disainitud ja tootmiseks valmis olevaid autosid. Samas tuleb Hyundai näitusel välja ka kahe uuendusliku kontseptsiooniga autoga: pilkupüüdev näidiskupee ja premium klassi sedaan Genesis, mille mõlema tehnoloogilised lahendused annavad tunnistust ettevõtte rohelisest mõtteviisist.

Kesksel kohal on uhiuus väikeauto i20, millest Hyundai loodab teha uue müügihiti Euroopa turul. Esimest korda tutvustatakse ka i20 blue kontseptsioonautot kui uusimat mudelit Hyundai heitmevaeste ideeautode sarjas i-blue. Pilkupüüdva i20 kõrval tutvustatakse ka luksuslikku seitsmeistmelist linnamaasturit ix55 ja Hyundai keskkonnasõbraliku bensiini-elektri-hübriidi kontseptsiooni Santa Fe.

Uhiuus i20
Uhiuus väikeauto i20, mis jõuab Euroopa turule 2008. aasta lõpupoole, on ülimalt oluline lisa Hyundai „i” tähistusega sõidukite uude põlvkonda. Hyundai Euroopa arenduskeskuses Rüsselsheimis Saksamaal loodud uue šiki viieukselise i20 teljevahe on pikem kui tema eelkäijal Getzil, mis annab i20-le sportliku hoiaku ja ruumika siseehituse. Lisaks Hyundai omapärastele disainimotiividele – julge kroomitud iluvõre, mida ääristavad läbitungivad tilgakujulised esituled ning ülestikku paigutatud tagumised tuledepaneelid – annavad i20 modernsetele joontele veelgi jõulisust oskuslikult viimistletud detailid, nagu kerevärvi põrkerauad, ukseliistud ja küljepeeglid. Suurepäraselt varustatud salongist leiab suurel hulgal standardvarustust.

Hyundai Motor Europe president Kun Hee Ahn sõnas järgmist: „i20 disainiti ja ehitati vastavalt Euroopa maitsele ja vajadustele. Auto on ehitatud täiesti uuele platvormile ning suur osa sõidu- ja juhtimisomaduste arendamisest viidi läbi Euroopa teedel, mis on andnud autole kindlad ja sujuvad sõiduomadused. Meie HME-s oleme kindlad, et i20 saadab edu konkurentsitihedas väikeautode sektoris, kuna see auto pakub palju paremat standardvarustust, kütusesäästlikkust, siseruumi ja stiili kui paljud tema konkurendid.”

i20 blue
Hyundai uusimal i20-l põhineval i-blue autol on arvukaid muudatusi, mis täiendavad standardsõiduki juba niigi muljetavaldavaid keskkonnaomadusi. Need täiendused on saavutatud ilma töövõimet, töökindlust või juhi rahulolu ohverdamata.

Olulisemad muudatused CO2 heitmete ning kütusekulu vähendamiseks on näiteks täispikkuses põrandaalused katted, kliirensi vähendamine 15 mm võrra, muudatused eesmises ja tagumises aerodünaamikas, vähese veeremistakistusega rehvid ja kvaliteetne vähese hõõrdeteguriga mootoriõli.

i20 blue kasutab ka ülimalt tõhusat 90 hj ja 220 Nm pöördemomendiga 1,4 CRDi diiselmootorit koos kuuekäigulise käigukastiga selle auto hariliku viiekäigulise käigukasti asemel.

Harilik i20 paistab välja oma uskumatult madala CO2 taseme ja kütusekuluga ning i20 blue näitajad on veelgi muljetavaldavamad: CO2 heitmete tase on vaid 99 g/km ja kütusekulu 4,0 l / 100 km.

Santa Fe bensiini-elektri-hübriid
Veelgi enam demonstreerib Hyundai pühendumust CO2 heitmete vähendamisele uus Santa Fe bensiini-elektri-hübriidi kontseptsioon, mis säilitab olemasoleva Santa Fe ülddisaini, kuid mille mootoriruumis peitub täielikult uus sõiduk.

Hyundai insenerid töötasid välja paralleelse hübriidajamisüsteemi, mis ühendab võimsa, kuid säästliku 2,4-liitrise Theta bensiinimootori kuuekäigulise automaatkäigukastiga ning 30 kW võimsusega elektrimootoriga, mis saab oma toite liitiumioonakudelt. Tulemuseks on CO2 heitmete tase vaid 148 g/km ja kombineeritud kütusekulu 6,2 l / 100 km.

ix55 linnamaastur
Hyundai esitleb Pariisis esimest korda ka tootmisvalmis seitsmeistmelist linnamaasturit iX55. Põhja-Ameerika turgudel juba müügil oleval Veracruzil põhinev ix55 on põhjalikult ümber disainitud ning seadistatud selleks, et vastata Euroopa nõuetele ja sõidustiilile.

Auto väljapaistvale disainile lisandub uhiuus 240 hobujõuline täiustatud 3,0-liitrine V6 CRDi turbo-diiselmootor, mis kiirendab auto kiirusele 100 km/h vaid 10,4 sekundiga, samas on sõiduki kombineeritud kütusekulu vaid 9,4 l / 100 km ning CO2 heitmed 249 g/km.

Seitsmeukseline iX55 on paindlik ja funktsionaalne sõiduk. Kolmanda rea istmed saab vajadusel kokku klappida, mis loob mahuka 598-liitrise pagasiruumi (VDA), veelgi suurema lisaruumi saamiseks saab kokku klappida mõlema tagumise rea istmed, mis annab 2457 liitrit pagasiruumi.

Mida Hyundai veel Pariisis tutvustab?
Pariisi autonäitusel tutvustatakse ka uut sedaani Genesis. Hyundai uhiuuel suure jõudlusega tagarattaveol põhinev Genesis on disainitud nii, et see pakuks kvaliteeti, mis vastab Euroopa premium klassi sõidukite omale.

Suurepärane standardvarustus annab Genesise sedaanile eelise konkurentide ees. Pariisi autonäitusel kasutab Hyundai võimalust hindamaks Euroopa publiku reaktsiooni sellele luksussõidukile enne lõpliku otsuse langetamist, kas sõiduk üldse Euroopa turule tuua.

Uhiuus tagarattaveoga 2+2 Genesis sedaan näidisauto on veel üks autonäituse kesksetest mudelitest. See ainulaadne auto on Hyundai senini kõige dünaamilisem suure jõudlusega auto, mis toob endaga kaasa suurepärase stiili ja täiustatud šassiitehnoloogia.

Genesis Coupe näidisauto võtab tootmismudeli tugevad stiiliomadused – selle „Z”-kerejooned ja jõulised kurvid – ning võimendab neid, et luua ainulaadne ja rabav sõiduk. „Sonic Orange” värvikate annab näidisautole dramaatilise ilme, mida toetavad selle puhas süsinikkiust mootoriruumi kaas ja katus ning muud kaalu vähendavad kohandused.

1967. aastal asutatud Hyundai Motor Co. hinnati aastal 2007 suuruselt viiendaks autotootjaks maailmas, ettevõte on seotud üle kahe tosina autotööstuses tegutseva tütar- ja sidusettevõtjaga. Hyundai Motor, mis on tööandjaks rohkemale kui 75 000 inimesele üle kogu maailma, raporteeris 2007. aastal 74,9 miljardi dollarilise läbimüügi konsolideeritud alusel ja 32,8 miljardilise konsolideerimata alusel (kasutades keskmist valuutakurssi 929 woni USA dollari kohta). Hyundai sõidukeid müüakse 193 riigis umbes 6000 esinduses ja müügisalongis. Rohkem teavet Hyundai Motor Co ja selle toodete kohta võib saada aadressilt http://www.hyundai-motor.com

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 2. 10. 2008. 02:51

Time: 0.0882499 s.