et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Nelikveoline SEAT Altea Freetrack4

Kool.ee-haridusportaal :: Nelikveoline SEAT Altea Freetrack4 Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeNelikveoline SEAT Altea Freetrack4,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Uus nelikveoline SEAT Altea Freetrack4. Ootus on läbi. Ilmeksimatu Altea Freetrack on kohal.

SEAT teeb oma debüüdi ühes viimaste aastate kiiremini kasvavas segmendis. Uus Altea Freetrack on üks vähestest nelikveolistest kompaktsetest mahtuniversaalidest turul, mis ootab selliseid sõidukeid!

SEATi uue crossoveri suurepärane juhitavus teeb slogani auto emociòn kehtivaks nii teedel kui ka väljaspool teid.

Crossover-i mõiste

4 x 4 idee ühendamine igapäevaselt kasutatava autoga on autotootjate mõtetes olnud juba aastaid. Aga head läbivust ei ole lihtne kombineerida mugava kiirteel sõiduga.

SEAT on vallutamas seda turgu fantastilise mudeliga, mis pakub sportlikku disaini, esmaklassilist dünaamilist juhitavust ning suurepärast mugavust autole alla 4,5 meetri.

Praktilise kere, 490-593 l pakiruumi, briljantsete sõiduomaduste ning heade maastikuomaduste kombineerimine moodsa, sportliku disainiga on üks viimaseid revolutsioone autoturul. SEATi Altea Freetrack defineeribki seni segaseks jäänud mõiste crossover.

Linnamaasturite ja crossover-i turu tähtsus

Hammustades tüki ülemaailmsest autode müügist, jätkas linnamaasturite segment kasvu 2006. aastal ning 2007. aasta esimeses kvartalis.

2006. aastal kasvas selle A-segmendi müük Lääne-Euroopa turul 5,1%.

2007. aastal (jaanuar-märts) kasvas segmendi areng 21% ning prognoos selle aasta lõpuks on umbes 25%. (POLK süsteemi uuring).

Need numbrid kombineerituna antud tüüpi autode arendamise kasvuga kõikides tehastes julgustasid SEATi astuma otsustavat sammu uude segmenti, mis aitab neil püsida turuliidrite autotööstuse hulgas.

SEAT Altea Freetracki positsioneerimine

Altea Freetrack on esimene näide sellest, kui SEAT on vastu võtnud väljakutse murda uude segmenti. Kuigi see võib paista lihtsalt järgmise täiendusena Alteale, Altea XL-le või Toledole, teeb Freetracki sihtrühma iseloom selle palju enamaks. Uued konkurendid, klientide uued eelistused, uued põhjused ostmiseks. Altea Freetrack tähendab SEAT-i jaoks tohutut edasiminekut.

Kaugel sellest, et pidada teda lihtsalt üheks Altea XLi versiooniks, on Freetrack uus masin uue müügiargumendiga. SEAT vallutab uue segmendi väga selgete omadustega, milles kujundus võistleb funktsionaalsusega ning iha kontrolli ja maksimaalse turvalisuse tunde järele on palju tähtsamad kui hind.

Välisdisain

Altea Freetracki isikupärane välisdisain on puhta joonega. Tema sportlikkus tuleneb tema sportmaasturlikest disainielementidest. Freetracki silmatorkavalt suured, kriimustuskindlad kaitserauad ja tiivalaiendid jätavad võimsa mulje, nagu ka eksklusiivselt disainitud 17’’ veljed ja rehvid, mis on spetsiaalselt kohandatud crossover sõidukile. 40 mm suurem kliirens mõjub hästi ka läbivusele: pealesõidunurk on 17,6º ja mahasõidunurk 23º.

Sisedisain

Sõiduki sisedisain peegeldab välist. Uus interjööri värvi & kaunistuste kombinatsioon, spetsiaalne rool, käigukangi nupp ja eriti uued sportlikud istmed kaetuna naha ja tekstiili kombinatsioonina eraldavad selgelt Altea Freetracki ükskõik, millisest teisest mudelist.

Pakiruumi põrandal on Freetrack4 paketis topeltpõhi ja turvalised pagasivõrgud.

3 laekaga panipaik salongi laes on väga praktiline ning tagaistmel sõitjate lõbustamiseks on 7’’ vedelkristall-ekraan ja keskkonsooli RCA-ühendus. Need kuuluvad Altea Freetrack 4 versioonide varustuspaketti.

Mootorid

Altea Freetrackil bensiinimootor on kuulus 2.0 TFSI 200 hj (280 N*m 1800-5000 p/min), mis on saadaval nelikveolisena ja kaks diiselmootorit: 2.0 TDI 140 hj (320 N*m 1750-2250 p/min) esiveolisel ning 2.0 TDI 170 hj (350 N*m / 1800 p/min) tõeliselt sportliku käitumisega nelikveolisel.

Dünaamiline ohutus – uudisena TSP

Suurepäraselt töötav uusima põlvkonna Haldex-nelikvedu annab kuni 50 % momendist vajadusel tagaratastele, tavasõidul käitub Freetrack4 aga ökonoomse esiveolisena.

Altea Freetracki põhivarustusse kuulub ABS+EBV+ESBS, lisaks aktiivne stabiilsuskontroll ESP, aktiivroolimine ja EBA hädapidurdusassistent.

Esmakordselt selles klassis on ESP-ga ühendatud TSP (Trailer Stability Program), mis aitab haagisega autot hädaolukorras ohutult teel hoida!

Lisaks kuulub varustusse DSR (Driver Steering Recommendation), mis aitab juhti kriitilises olukorras rooli õiges suunas keerata ja vajadusel veidi korrigeerib suunda koostöös ESP-ga.

Ka rehvirõhukontrollsüsteem on põhivarustuses.

BSW kuivatab märja ilma korral regulaarselt pidureid, et need oleks kohe töövalmis.

Aktiive ohutus – uudisena AFS

Koos BiXenon tuledega on varustuses ka Advanced Front Lighting System (AFS), mis kontrollib pidevalt valgusjõudu ja valgusvihkude suunda. Jälgides auto kiirust ja juhi tegevusi, tagab ta optimaalse valgustuse igas olukorras. AFS hoiab tulede kõrguse alati õigena ja näiteks pöörab tulesid ebasümmeetriliselt: sisekurvi latern pöörab 15º ja väliskurvi oma 8º . AFS suurendab kurvis nähtavust kuni 30 %, takistust võib juht märgata kuni 68 % varem: kiirusel 70 km/h annab see reageerimiseks isegi 1,8 sekundit.

Passiivne ohutus

Passiivse ohutuse poolest on muidugi varustuses 4 turvapatja, turvakardinad ees ja taga, tulepesurid, klaasipesuridüüside, peeglite ja kojameeste soojendus, viieastmelistest istmesoojendustest rääkimatagi!

Varustus

Põhivarustuses on kahetsooniline kliimaseade, poleeritud katusetalad, integreeritud CD/MP3 stereo, 17” valuveljed, põhjamaade pakett, püsikiiruse hoidja, ESP, EBA, DSR, BSW, pikisuunas nihutatav tagaiste jne.

Freetrack4-le pakutakse praegu tasuta lisapaketti, mis sisaldab multifunktsionaalset rooli, parkimisabi, vihmasensorit, isetumenevat sisepeeglit, pakiruumi topeltpõhja, 3 laeka ja 7” ekraaniga laekonsooli, veokonksuvalmidust + TSP.

Nii eksklusiivset autot nagu seda on SEAT Altea Freetrack peab olema võimalik isikupärastada, et see vastaks kliendi maitsele. Lisavarustus sisaldab kõike, mida võib soovida ühelt crossoverilt: bluetooth, dünaamiline navigatsioonisüsteem puutetundliku ekraaniga, tagaosa toonitud klaasid, pööravad AFS-BiXenon laternad jne.

Värvid

Välisdisain on Altea Freetracki üks suurematest magnetitest. Seepärast on saadaval ka hoolikalt tehtud värvivalik, et lasta klientidel isikupärastada oma Freetracki nagu nad iganes soovivad.

Miks otsustada SEAT Altea Freetracki kasuks?

  • Ta on stiilne
  • Tal on aktiivne turvalisus
  • Ta on võimeline sõitma kõikjal
  • Ta annab tunde kontrollist ja turvalisusest
  • Ta on peresõbralik

Teeb võimatu võimalikuks

SEAT Altea Freetrack on ainus auto, mis ühendab mugavust täis ruumika salongi, 593 l pakiruumi, Haldex-nelikveo, uusimad elektroonilised juhiabisüsteemid, 0…100 km/h7,5 s/ 8,7 s, keskmine kulu 9,4/ 6,8 l/100 km (200 hj TFSI/ 170 hj TDI) ja hinna 389 990-419 990!

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 29. 09. 2007. 02:27

Time: 0.0546839 s.