et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

UEFA EURO 2008™ veereb…

Kool.ee-haridusportaal :: UEFA EURO 2008™ veereb… Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeUEFA EURO 2008™ veereb…,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

UEFA EURO 2008™ veereb… 
…Hyundai sõidukitega

Hyundai andis 265 sõiduautot ja kaubikut Austrias ja šveitsis toimuvate jalgpalli EM-võistluste ametlikeks transpordivahenditeks. Autosid kasutatakse jalgpallimeeskondade, ametnike ja tähtsate isikute sõidutamiseks.

Hyundai Motor Company alustas ametlikult oma UEFA EURO 2008™ sponsorlustegevust andes võistluste kasutusse 265 sõidukit ja 463 bussi. Jalgpalli EM- võistlused toimuvad Austrias ja Šveitsis 7. kuni 29. juunini.

Ulatades UEFA kommertsdirektor Philippe Margraffile ja EURO 2008™ SA tegevdirektor Martin Kallenile üle sümboolse autovõtme, avaldas Hyundai Motor Europe’i president K. H. Ahn heameelt näha Hyundaid veelgi aktiivsemalt sponsorlusega tegelemas: „Hyundail on hea meel olla kolmandat korda partneriks jalgpalli Euroopa meistrivõistlustele. Suurepärane võimalus pakkuda VIP-transporti selle aasta meistrivõistlustel suurendab nii Hyundai autode kui kogu brändi tuntust Euroopas.“

„Jalgpall on universaalselt mõistetav keel ja võimas ühendav jõud, mis ühendab kõigist rahvustest, rassidest ja uskudest inimesed. See sobib hästi kokku Hyundai väärtuste ja visiooniga,” rõhutas president Ahn.

Sponsorluse korras võistlustele üle antud Hyundai autopargi lipulaevaks on tippmudel, sedaan Grandeur. Ühtekokku kasutatakse tähtsate isikute transportimiseks 39 Grandeuri. Euroopa suurima spordisündmuse ametliku transpordipartnerina annab Hyundai võistluste käsutusse lisaks Grandeurile ka sedaani Sonata (8 autot), linnamaasturid Santa Fe (12 autot) ja Tucson (2 autot), universaalkerega sõiduautod i30CW (70 autot) ning väikebussid H-1 (134 autot).

Lisaks sõiduautodele tarnib Hyundai rahvuskoondistele oma bussipargi. Bussid märgis-tatakse Hyundai logodega ning kaunistatakse rahvuskoondiste värvide ja fännide toetavate hüüdlausetega. Hyundai kindlustab sündmuse ajaks ka autojuhid ja vajaliku tehnilise toe.

Hyundai on end tõestanud usaldusväärse ja tõhusa UEFA partnerina ka eelnevatel jalgpalli Euroopa meistrivõistlustel aastatel 2000 ja 2004. Hyundai jaoks on need võistlused ja nendega seotud kliendiprogrammid olnud väga edukad ning need on avanud Hyundaile tee miljonite fännide südamesse üle kogu maailma.

Hyundai Motor Company on üks tugevamaid jalgpalli toetajaid maailmas, olles 2002 FIFA World Cup Korea / Japan™ ja 2006 FIFA World Cup Germany™ ning ka paljude teiste FIFA turniiride ametlik sponsor. Ettevõte on pikendanud FIFAga sõlmitud strateegilise sponsorluse lepingut nii, et see katab ka 2010. ja 2014. aasta maailmameistrivõistlused. Hyundai Motor Company on rahvusvahelise jalgpalli toetamise kaudu ühelt poolt lisanud oma brändile põnevust ja positiivsust ning teisalt oluliselt suurendanud inimeste teadlikkust Hyundai brändist ning parandanud selle imagot. Jalgpall on aidanud Hyundail leida hea võimaluse sporditurunduse edendamiseks, mille abil saab tugevdada Hyundai turupositsiooni eelkõige nendel turgudel, kus kõige populaarsema spordialana valitseb jalgpall – siis Euroopas, Aafrikas, Aasias ja Ladina-Ameerikas.

Lisateabe saamiseks UEFA EURO 2008™ kohta külastage Hyundai jalgpalli Euroopa meistrivõistluste kodulehte: http://euro2008.hyundai-motor.com

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 13. 06. 2008. 06:40

Time: 0.0387840 s.