Suzuki Concept Kizashi
Kool.ee-haridusportaal :: Suzuki Concept Kizashi Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeSuzuki Concept Kizashi,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen
Suzuki avalikustas Frankfurt Motor Show 2007-l oma uue projekti – ideeauto nimega Concept Kizashi.
Keskautode segmenti sisenemine väljendab Suzuki uue strateegia kolmandasse faasi sisenemist. Esimese faasi autod on Swift, Grand Vitara ning SX4, mille märksõnaks on trendikus ja sportlikkus. Teise faasi autoks on samuti Frankfurdis presenteeritud Splash, mis on suunatud praktilistele peredele. Kolmanda faasi põhieesmärk on staatus. Bränd on oma arengus saavutanud sellise ulatuse, et on võimeline kandma staatust ja Suzuki on ületanud tohutu väljakutse teha autosid, mis annavad nende omanikele staatuse tunde.
Kizashi on jaapanikeelne sõna, mis tähendab oodatavat, eelmaitset. Nimi sümboliseerib muutusi Suzuki sees.
Concept Kizashi väljendab Suzuki kirge väljakutseteks (see on oluline aspekt Suzuki korporatiivses kultuuris), tema tulevikusuunda ja konkurentsivõimelisi tugevusi, mis on ainuomased Suzukile.
Et täita seda missiooni, on Concept Kizashi disaini teemaks „dünaamiline atleet liikumises”. Seda sellepärast, et selle keskklassi auto ideaalid on kokku võetud suurepärase atleedi omadustega: pühendumus sportlikele väljakutsetele, füüsiline tugevus, mis põhineb raskel igapäevasel treeningul, lihvitud füüsis ilma üleliigse kaaluta ning tšempioni soliidsus ja väärikus.
Concept Kizashi on selge märk suurepärastest aegadest Suzukis, kui keskklassi auto jätkab oma kujunemist.
| |