et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Auto24 proovisõit

Kool.ee-haridusportaal :: Auto24 proovisõit Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeAuto24 proovisõit,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

LEON 2,0 FR

Seati uut stiili esindav Leon on sellest aastast sportlikus FR (formula racing) konditsioonis. Valida on kahe 2.0 jõuallika – 200 hobujõulise turbobensiinimootori ja 170 hobujõulise turbodiisli vahel. Viimane kiirendab nullist sajani 0,9 sekundit aeglasemalt, kuid kulutab kütust 100 kilomeetri kohta 1,9 liitrit vähem.

Priit Viilip

Välimus - Väliskujunduses ja salongis leiab sportlikku stiili esindavaid detaile. Rahutut iseloomu iseloomustavad 17 tollised kergmetallveljed, FR logo, valged armatuuri kellad, FR embleemiga sportistmed ja carboni imiteeriv armatuur. Käigukang on sobivas kohas. Uudse ergonoomilise lähenemise on saanud käigukangi nupp. Tagumiste uste käepide on peidetud kolmnurkaknasse, mis laseb Leonil paista kupeena.

Ohutus - FR standardis on kaheksa turvapatja.  ABS, TCS, ESP, DSR ja EBA süsteemid. Viimane lülitab sisse ohutuled ekstreemsemal pidurdamisel.

Sõit - Teel on Leon kuulekas. Samuti puudus kodumaistel teedel  225/45 R17 rehvidega nn rööpast ülesronimise komme. Leon tunneb ennast hästi nii suurtel kiirustel, kui käänulistel teedel. Salongi kostev rehvimüra võiks olla väiksem. Sportlikult jäik vedrustus lasi tunda Eesti teede mitmekesist olukorda. Mootor töötas laitmatult nagu Singeri õmblusmasin, gaasipedaali lahtilaskmisel kostis väljalaskekollektori viimasest pütist bassitümpsu meenutav müdin – see on tõsiselt cool. Sportistmed olid minusugusele kõrendile mugavad ja pakkusid igas suunas küllaldast tuge. Koos omalaadse rooli ja muude juhtseadmetega tekitasid Seati poolt taotletava auto ja juhi ühtesulamise tunde.

Mugavus - Paljud väikeautod tehakse tohutute küljepeeglitega, sellise moega ei ole Leoni puhul kaasa mindud ja tagurdamisel tundsin puudust parkimisabist. A-piilarid on kere kujunduses viidud juhi vaatevälja ahistavalt ette, kuid testisõit veenis mind, et  piilarite tõttu midagi ei jää märkamata ja nad tekitasid isegi turvatunde. Oled kui milleski tugevas ja kaitstuna. Tagaistujatele jagub piisavalt põlveruumi, ei saa küll laiutada nagu 7 seeria BMWs, kuid ruumi on rohkem kui näiteks marsruuttaksos. Pagasiruum 341 liitriga on mõistliku suurusega.

Leoni tehniline platvorm on sama VW Gol­figa. Kiirenduses sajani jääb Leon FR alla 0,1 sekundiga (bensiinimootor manuaalkastiga). VW Golf GTI kolmeukselise versiooni saab kätte 351 900 krooniga. Samas on Leonil viis ust, rikkalikum põhivarustus ja väiksem hind. Kas Leon FR saab Golf GTI st populaarsemaks mudeliks, näitab aeg. Soomes on Seat müüduim auto GTI klassis. Kui tahta autot, mis pakuks häid emotsioone, siis on FR seeria auto hea valik.

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 9. 10. 2007. 02:40

Time: 0.1274340 s.