et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Hyundai esimene hübriid

Kool.ee-haridusportaal :: Hyundai esimene hübriid Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeHyundai esimene hübriid,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Hyundai esimene hübriid tuleb Koreas müügile aastal 2009

  • Maailma esimene LPI-hübriid, täiustatud liitiumpolümeerakude esmakordne kasutamine
  • Ekspluatatsioonikulud madalaimad kõigist teistest turul olevatest hübriididest
  • Hübriidi esialgse maksumuse võib tasa teha kütusesäästuga kahe aasta jooksul
  • Heitgaasides on vaid 103 g/km süsihappegaasi ja 90% vähem saasteaineid, mis vastab ülimadala emissiooniga sõidukite klassile (SULEV)
  • Esialgne müük piirdub Koreaga

(Soul, Korea). Hyundai Motor Company kavatseb alustada oma esimese LPG-elektrihübriidi jaemüüki 2009. aasta juulis. Esialgu Korea siseturul Avante kaubamärgi all müügile tulev hübriidelektrisõiduk Elantra LPI HEV on maailma esimene vedelgaasimootoriga (LPG) hübriid, milles kasutatakse esmakordselt kõrgtehnoloogilisi liitiumpolümeerakusid (Li-Poly).

1,6-liitrise töömahuga vedelgaasipritsega (LPI) Gamma-mootor, 15 kW elektrimootor ja variaatorkäigukast teevad uuest mudelist Elantra LPI HEV mõõduka hübriidsõiduki, mis pakub tarbijale konkurentsivõimelisi ökonoomsusnäitajaid.

„Elantra LPI HEV demonstreerib ilmekalt Hyundai uuenduslikku lähenemist – me kasutasime ära Hyundai liidrirolli vedelgaasikütusega sõidukite turul, töötades välja hübriidi, mille ekspluatatsioon saab olema äärmiselt ökonoomne,” ütles dr Hyun-Soon Lee, teadus- ja arendusosakonna juhataja.

Võrreldes ekspluatatsioonikulusid praegu turul pakutavate hübriidsõidukitega, tõotab Elantra LPI HEV edestada ökonoomsuse osas neid kõiki. Elantra LPI HEV kasutamine osutub loodetavasti umbes 40 protsenti konkurentidest odavamaks ning 50 protsenti soodsamaks kui traditsiooniline bensiinimootoriga Elantra-mudel (arvutused põhinevad Korea siseturu jaehindadel: bensiini hind juuni esimesel nädalal oli 1907.08 Korea voni liiter ja vedelgaasi hind 1828.65 Korea voni kilogramm).

Elantra LPI HEV hind on traditsioonilise Elantraga võrreldes kõrgem, mis tuleneb täiendavatest seadmetest (Li-Poly-aku, alalisvoolumootor ja elektriline juhtimissüsteem). Tänu edaspidisele kütusesäästule võivad Elantra LPI HEV ostjad arvestada hinnalisa tagasiteenimisega umbes kahe aasta jooksul.

Lisaks emiteerib Elantra LPI HEV vaid 103 g/km süsihappegaasi ja 90 protsenti vähem muid saasteaineid kui samaväärne standardse bensiinimootoriga Elantra, kvalifitseerudes ülimadala emissiooniga sõidukite klassi SULEV (Super Ultra Low Emission Vehicle).

Elantra LPI HEV on esimene auto maailmas, kus kasutatakse laetavaid liitiumpolümeerakusid, mida valmistab tervikuna LG Chem*, üks maailma juhtivaid akutootjaid. Liitiumpolümeerakudel on tavaliste liitium-ioonakude ees märkimisväärseid eeliseid: suurem energiatihedus, väiksemad tootmiskulud, parem füüsiline vastupidavus ning suurem laadimistsüklite arv enne salvestusmahu langust.

Hyundai töötas esimese hübriidelektrisõiduki välja aastal 1995, tutvustades Souli autonäitusel oma rohelise ökoauto ideemudelit. Aastal 1999 esitles firma hübriidautot Elantra HEV ja aastal 2000 Accent HEV – mõlemat iseloomustasid stabiilsed paralleelsed elektriajamisüsteemid ja integreeritud startergeneraator- tehnoloogia. Need arendusmudelid ei jõudnud siiski masstootmisse.

Aastal 2004 tarnis Hyundai Korea valitsusasutustele autopargi demoprojekti raames 50 gaaselektrilist hübriidsõidukit Getz (B-segmendi sõidukid, mille margiks oli Korea siseturul Hyundai Click). Need olid mõõdukad hübriidsüsteemid 12 kW mootori ja nikkelmetallhüdriidakudega. Hübriidtehnoloogia arendusprogramm laienes jätkuvalt ning aastal 2005 valmistas Hyundai koos oma tütarfirmaga Kia Motors Corp. demopargi jaoks täiendavalt 350 sõidukit, aastal 2006 veel 730 ja aastal 2007 lisaks 1682 sõidukit, sealhulgas mudeli Accent HEV.

Praeguste plaanide kohaselt peaks hübriidsõidukite pere täienema aastal 2010 keskmise suurusega sedaaniga.

Elantra LPI HEV müük piirdub esialgu Korea siseturuga. LPI-hübriidi võib siiski eksportida turgudele, kus on tagatud vedelgaasitanklate eeskujulik infrastruktuur.

* Teave firma LG Chem kohta

LG Chem, maailma neljas suurim akude tootja, loodi aastal 1947 Korea esimese keemiatööstusettevõttena.
LG Chem on üle 140 000 töötajaga rahvusvaheline keemiaettevõte, mis valmistab naftakeemiatooteid, tööstuslikke materjale ning infotehnoloogia- ja elektroonikatooteid; aastatulu on koos rahvusvaheliste tehingutega kokku ligikaudu 8 triljonit Korea voni.
Lisateavet on firma LG Chem peakorteri veebisaidil: http://www.lgchem.co.kr

Aastal 1967 asutatud Hyundai Motor Co. on kasvanud autotööstuskontserniks Hyundai-Kia Automotive Group, mis oli 2007. aastal maailmas viiendal kohal ning mille koosseisu kuulub üle kahe tosina autondusalase tütar- ja haruettevõtte. Üle 75 000 töötajaga rahvusvahelise firma Hyundai Motor müügisumma oli aastal 2007 konsolideeritud andmetel 74,9 miljardit USA dollarit ja konsolideerimata andmetel 32,8 miljardit USA dollarit (kasutades keskmist valuutakurssi 929 voni 1 USA dollari kohta). Hyundai sõidukeid müüakse 193 riigis – umbes 6000 müügifirmas ja näitusesaalis. Lisateavet Hyundai Motor Co. ja ettevõtte toodangu kohta on aadressil http://www.hyundai-motor.com.

Hyundai maaletooja esindaja Baltikumis on Hyundai Motor Baltic Ltd.
Üle Baltikumi tegeleb Hyundai sõidukite müügiga 23 esindust. Nendest 2 edasimüüjat 12 müügisalongiga Eestis, 2 edasimüüjat 5 müügisalongiga Lätis ja 3 edasimüüjat 6 müügisalongiga Leedus. Lisateavet leiab aadressilt www.hyundai.ee.

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 3. 08. 2008. 08:05

Time: 0.0353391 s.