et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

i30 universaal

Kool.ee-haridusportaal :: i30 universaal Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eei30 universaal,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

i30 universaal: [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Värvivalik ] [ Hind ] [ Omaniku käsiraamat ]

Uue põlvkonna i30 universaal

Nagu uue põlvkonna i30 luukpäramudel, on ka uus i30 universaal projekteeritud ja välja töötatud spetsiaalselt Euroopa klientidele Saksamaal Rüsselsheimis asuvas Hyundai Euroopa uurimis- ja arenduskeskuses. Universaali arendustööd toimusid algusest peale paralleelselt luukpäramudeli kujundamisega, võimalsades stilistidel välja töötada Hyundai nn voolava skulptuuri vormikeelest inspireeritud ühtses stiilis disaini, mis teeb sama pere liikmed pksteisega äratuntavalt sarnaseks.

Stiilne universaalmudel jagab sooja vastuvõttu leidnud uue põlvkonna i30 viieukselise vennaga samu mootoreid ja veermikku, kuid selle kere on pikem, et tekitada autosse märgatavalt suurem pakiruum, tegemata seejuures kompromisse mudeli dünaamilise stiili arvelt.

Disain

Nagu viieukselise versiooni puhul, annab ka universaalile oma näo Hyundai kuusnurkne iluvõre ja juveelisarnase disainiga esituled, see-eest B-piilaritest tagapool erineb universaal märgatavalt. Üle paindlikult inimeste ja pagasi vahel jaotatava siseruumi tagaotsani ulatuv katusejoon on kergelt tahapoole kaldu, muutes auto dünaamilisemaks, nii et see jätab isegi paigal seistes liikuva mulje – mis on üks Hyundai voolava skulptuuri vormikeele olulisemaid eesmärke.

Universaali dünaamilist ilmet rõhutab veelgi tugevalt esiletungiv reljeefne horisontaaljoon, mis jookseb külgedel üle kogu autokere kergelt tõusvas joones kuni tagatuledeni välja. D-piilaritega külgnev tagaklaas laseb autosse rohkem valgust ja parandab nähtavust taha.  Sügavale alla ulatuv tagaluuk annab autole puhta ilme ning avaneb otse kaitseraua kohalt, lihtsustades pagasi laadimist.

Mugavus

Universaal on kasvanud oma viieukselisest vennast 185 mm võrra pikemaks, olles tänu oma 4485 mm pikkusele üks kõige mahukamaid sõidukeid Euroopa C-segmendis. Oma eelkäijast – algsest i30 universaalist – on uus mudel pikem 10 mm võrra.

Kui viieukselises luukpäramudelis on pakiruumi 378 liitri jagu, siis universaalis on see number suurenenud tervelt 528 liitrini – tulemus, millega uus mudel kuulub oma klassi tippu. Ja tagaistmete kokkuklappimisel suureneb pagasimaht veel rohkem kui kolm korda – 1642 liitrini.

Mootorid

Uue põlvkonna i30 universaali mootorivalikusse kuuluvad samad mootorid kui viieukselisel mudelil: kolm otsesissepritsega bensiinimootorit ja kolm diiselmootorit, mille võimsusnäitajad jäävad vahemikku 95 kuni 135 hj.

Hyundai põhjaliku arendustöö tulemusel sündinud Blue DriveTM-tehnoloogiad vähendavad märgatavalt käsikäigukastiga autode kütusekulu. Blue DriveTM-mudelites aitavad kütust kokku hoida madala veeretakistusega rehvid ning ISG-süsteem (Integrated Stop and Go), mis seiskab auto peatumisel automaatselt mootori, et vähendada mootori asjatut tööd tühikäigul.

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 12. 10. 2012. 11:38

Time: 0.1167951 s.