et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Luksuslik sportsedaan Genesis avab Hyundai uue ajastu

Kool.ee-haridusportaal :: Luksuslik sportsedaan Genesis avab Hyundai uue ajastu Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeLuksuslik sportsedaan Genesis avab Hyundai uue ajastu,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Luksuslik sportsedaan Genesis avab Hyundai uue ajastu

  • Luksuslikkus, esmaklassilised sõiduomadused, parim tehnoloogia ja kvaliteet esitavad maailmale väljakutse

Hyundai Motor Co avas täna luksusliku sportsedaani Genesis maailma esmaesitlusega VIPide ringis uue tähtsa ajastu. Genesis jätab oma kunstipärase moodsa väliskuju ja rõhutatult selgete iseloomulike joontega soliidse ning väljapeetud mulje. Genesis töötati välja BH-projekti koodnime all 4 aasta jooksul, milleks investeeriti 500 miljardit woni (ligikaudu 600 miljonit USA dollarit).

"Genesis on Hyundai tehnoloogia lipulaev ning sümboliseerib meie otsustavust siseneda suure konkurentsiga luksusautode turule, mida seni on valitsenud Euroopa tootjad. Genesis kindlustab meie positsiooni Korea autotööstuse liidrina ja sillutab teed arenguhüppele ülemaailmsel turul," kinnitas Hyundai Motor Co president ja juhatuse esimees Chung Mong-Koo.

Võttes Genesise projekteerimisel eeskujuks Mercedese E-klassi, BMW 5. seeria ja Lexuse GSi, katkestas arendusmeeskond 20 aastat kestnud ees asuva mootori ja esisillaveo traditsiooni ning kujundas välja tagasillaveoga auto. Uudse paigutusega Genesise esi- ja tagasilla kaalujaotus on ideaalilähedane – 53:47, mis tagab parima juhitavuse ja teelpüsivuse.

UUENDUSLIK AUTOKERE TOOTMINE

Genesist toodetakse ettevõtte Ulsani tehases selleks ehitatud uues tootmisüksuses, kasutades mitmeid uusi tootmisvõtteid. Üks märkimisväärsemaid uuendusi on kere liimühenduste kasutamine lisaks tavapärastele keevitusliidetele. Nii liimimise kui keevitamise kasutamine annab ühe tehnikaga võrreldes tulemuseks hulga jäigema kere.

Siiani on autosid kokku keevitatud punktõmblustega, kuid Genesise teraskere on ühendatud uutmoodi. Kõige olulisemad liitekohad ühendatakse liimkihi abil, mis moodustab tugevad keemilised sidemed. Seda täiendatakse tavapärase punktkeevitusega, mis tagab suurepärase ühenduste kvaliteedi ja kere jäikuse.

Genesise kere on inseneriteaduse väljapaistev saavutus ning sel on 12–14% suurem dünaamiline väändejäikus kui BMW 5. seeria ja Mercedes-Benzi E-klassi autode ning Lexus LSi kerel. Veelgi hämmastavam on Genesise kere suurem jäikus seepärast, et Genesise kerekaal on konkurentide omast tegelikult väiksem. Jäik kere võimaldas Hyundai veermiku projekteerijatel lahendada kaks vastandlikku ülesannet – tagada hea juhitavus ja teelpüsivus ning samal ajal ka mugavam ja müratum sõit. Genesise ülitugev turvaraam on projekteeritud kahest ülielastsest terasesordist.

JÕUALLIKAS

Genesise valikus on hetkel 2 mootorit, 3,3-liitrise töömahuga V-6 Lambda (võimsus 262 hj, läbib 1 liitri kütusega 10 km) ja võimsam, 3,8-liitrine V-6 (290 hj, läbib 1 liitri kütusega 9,6 km). Aasta lõpus lisandub valikusse täiesti uus 4,6-liitrine V-8 Tao mootor.

V-6 Lambda mootorite võimsuse võimalikult ühtlaseks jagamiseks kasutatakse nende sisse- ja väljalaskenukkvõlli puhul sujuvalt muutuvat klapiajastust (CVVT) ning muutuvat sisselaskesüsteemi (VIS), mis tagab silindrite tõhusa õhuga varustatuse nii madalatel kui kõrgetel pööretel. Parem õhuga varustatus tagab auto suurepärased sõiduomadused kiirenduseks ja möödasõiduks ning madala kütusekulu. Mõlema V-6 mootori plokk ja plokikaas on soojuse säästmiseks valmistatud kergest alumiiniumisulamist ning nende ajastussüsteemidel ei ole ette nähtud korralist hooldust. Genesise heade tööomadustega mootorid on keskkonnasõbralikud ja nende heitgaasitase vastab ülivähe saastava mootori standardile (ULEV).

KÕRGTEHNOLOOGILINE 6-KÄIGULINE KÄIGUKAST

Tagaratastele annab jõu edasi Aisini 6-käiguline SHIFTRONIC® automaatkäigukast, millel on kiirteedel väiksema kütusekulu tagamiseks kiirkäikudel väändemomenti piirav hüdrotrafo. Selline käigukast tagab mootori omadustega sobivad sujuvad üleminekud käikude vahel ja suurtes piirides muutuva ülekandeteguri, sh kütusesäästliku sõidu kiirteel kuuenda käiguga. Juht saab funktsiooni SHIFTRONIC® sisse lülitada, kui lükkab käiguvahetaja vastavasse asendisse. Juht saab lükata käiguvahetajat ette- või tahapoole, mis lülitab sisse kiirema või aeglasema käigu. Kasutatavat käiku näitab selgeltloetav märgutuli armatuurlaual.

UUS TEHNOLOOGIA TAGAB SUUREMA OHUTUSE

Vastavalt Hyundai eesmärgile pakkuda juhtivat ohutustehnoloogiat on Genesisel maailmaklassi aktiivsed ja passiivsed ohutusfunktsioonid, mis väldivad õnnetusi ja pakuvad reisijatele kokkupõrke korral maksimaalset kaitset. Genesis jätkab Hyundai traditsiooni pakkuda standardvarustuses kõige tähtsamaid aktiivseid ohutustehnoloogiaid, nagu elektrooniline stabiilsuskontroll (ESC), kaheksa turvapatja ja elektroonilised aktiivpeatoed.

Genesisel on kokku kaheksa turvapatja, sh kaks kõrgtehnoloogilist esiturvapatja, esi- ja tagaistmete turvapadjad külgkokkupõrke puhuks ning salongilakke monteeritud külgturvakardinad reisijatele nii esi- kui tagaistmel.

Genesis on esimene Hyundai auto, millele on paigaldatud elektroonilised aktiivpeatoed. Hyundai pakub mõõduka hinnaga autol esimesena esiistmete elektroonilisi aktiivpeatugesid, mis on mehaanilistest aktiivpeatugedest täiuslikumad. Siiani olid elektrooniliste aktiivpeatugedega varustatud vaid valitud Mercedes-Benzi, BMW ja Lexuse mudelid. USAs asuv kiirteeohutuse kindlustusinstituut tõestas, et esiistmete aktiivpeatoed aitavad vältida kaelavigastusi.

Genesisel on kokku kaheksa ultrahelisensorit, mis asuvad esi- ja tagapõrkeraual. Sensorid koos tagurdamiskaameraga aitavad parkimisel jälgida lähedalasuvaid objekte. Kaugust näidatakse armatuurlaual asuval ekraanil ning sisse lülitub hoiatav helisignaal.

Genesise nutikas püsikiiruse hoidja on varustatud ettevaateradariga. Nutikas püsikiiruse hoidja reguleerib sõiduki kiirust vastavalt kaugusele samal rajal eespool liikuvast sõidukist.

Genesis kasutab pidurdamisel suuri mitteblokeeruvaid ketaspidureid neljal rattal, mida täiendab pidurdamise abisüsteem ja elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD). V-6 mootoriga mudelite esipidurite 12,6-tollistel ketastel on ühe kolviga pidurisadulad ja tagapidurite 12,4-tollised kettad on varustatud ühe kolviga.

UUENDUSLIK JA LÄBIMÕELDUD SPORTAUTO VEDRUSTUS

Genesise vedrustus on turul kogu hinnaskaala ulatuses pakutavatest vedrustustest üks läbimõeldumaid ja täiuslikumaid. Viie vardaga esivedrustuse tunnusjooneks on esirattaid kerega ühendavad ülemised ja alumised õõtshoovad. See õnnestunud liigendatud asetus loob näiva käändtelje, mis vähendab miinimumini soovimatut tagasilööki rooli kaudu ja parandab auto reageerimist roolile. Sõltumatu viie vardaga tagavedrustus on samamoodi hästi läbi mõeldud ning võimaldab täpset vedrustuse geomeetriat, mis tingib erakordse sõiduomaduste ja juhitavuse taseme. Kõrgtehnoloogiline esi- ja tagavedrustuse töö on optimaalne tänu isereguleeruvatele amortisaatoritele (ASDd), mis tagavad amortisaatori kohandatud reageerimise väiksematele mõjutustele.Lexuse, BMW ja Mercedes-Benzi poolt kasutusele võetud ASD-tehnoloogia optimeerib rataste kontakti teepinnaga, parandab sõidumõnu kere ja rataste kontrolli mõttes ning suurendab juhtimismugavust seejuures juhitavust vähendamata.

KÕRGTEHNOLOOGILINE VALGUSTUS

Genesisel on tugevad ksenoon-kaarlampidega (HID) esituled. Kaarlampide eeliseks on suurem valgustugevus, päevavalgusele lähedane spekter ja väiksem energiakulu. Lisafunktsioon: tulede tasand on isereguleeruv, s.o esitulede valgusvihu nurk ei sõltu reisijate ega pagasi kaalust. Samuti pööravad esituled kurvides automaatselt, et parandada nähtavust pöörde suunas.

Genesise muud uuenduslikud funktsioonid:

  • 30 GB kõvakettaga ja kasutajasõbraliku "jog-shuttle" multimeedia-juhtnupuga juhiinfosüsteem tagab minimaalse viivitusega navigatsioonisüsteemi, meelelahutusliku audiosüsteemi (CDd, DVDd ja MP3-seadmed, nagu i-Pod), Bluetooth-ühendusega mobiiltelefoni ning DMB-televisiooni juhtimise. Kõiki juhiinfosüsteemi funktsioone saab Genesise puhul uute tarkvaraversioonide abil täiendada ja uuendada.
  • Esmaklassiline ruumilise heliga Lexicon® audiosüsteem, millel on 17 kõlarit ja 12 kanaliga 528 W võimendi ja mis põhineb LOGIC 7® tehnoloogial. Ainsad Lexicon®-iga varustatud autod on Rolls Royce'i Phantom ja Hyundai Genesis.
  • Elektrooniline parkimispidur: parkimispiduri sisse/välja lülitamiseks klõpsa lülitit.
  • Auto seisupidurid rakenduvad auto seismise ajal, seega ei pea juht hoidma jalga pidevalt piduripedaalil. Gaasipedaali vajutades lõpetab seisupidur töö.
  • Radarlaineid kasutav nutikas püsikiiruse hoidja säilitab ohutu sõiduki pikivahe, kui vastav funktsioon on sisse lülitatud.
  • Võtmeanduri abil töötav elektroonilise võtme tehnoloogia võimaldab juhil nuppu vajutades mootorit sisse ja välja lülitada.
  • Nüüdisaegne Sachsi elektrooniline õhkvedrustus muudab sõiduki kõrgust selle aerodünaamiliste omaduste optimeerimiseks ja teelpüsivuse parandamiseks suure kiirusega sõidul.

KOLM VARUSTUSASTET

Genesist müüakse järgmises 3 versioonis: Grand, Luxury and Royal. Koreas on odavaima, 3,3-liitrise Lambda mootoriga Grandi hind maksudeta vähemalt 40,5 miljonit woni (ligikaudu 44 000 USA dollarit, kasutades kurssi 920 woni = 1 dollar). Kalleima, Royali hind on 52,8 miljonit woni (koos VIP-paketiga on hind 58,3 miljonit woni).

Genesisele antakse täisgarantii 3 aastaks läbisõidupiiranguga 60 000 km ning mootorit ja käiguosa hõlmav garantii 5 aastaks läbisõidupiiranguga 100 000 km. Genesise ostjad saavad eksklusiivse Genesis Purple Club'i liikmeks, mis võimaldab juurdepääsu luksusauto tipptasemel klienditoeprogrammidele.

Sel aastal kavatsetakse Korea turul müüa 35 000 Genesist ning 20 000 Genesist eksportturgudel Põhja-Ameerikas, Hiinas ja Lähis-Idas. Järgmisel aastal on eesmärgiks müüa 80 000 Genesist, nendest 45 000 eksportturgudel. Genesis jõuab Põhja-Ameerikas müügisaalidesse selle aasta juunis ning Hiinas aasta teisel poolel.

Genesise tehnilised omadused

Mark

BH330

BH380

Pikkus (mm)

4975

Laius (mm)

1890

Kõrgus (mm)

1480

Teljevahe (mm)

2935

Rööbe

Ees

1619

1604

Taga

1635

1620

Üleulatuva osa pikkus

Ees

875

Taga

1165

Jalaruum

Ees

1125

Taga

980

Pearuum

Ees

1025

Taga

965

Õlaruum

Ees

1480

Taga

1470

Mootor

Mark

Täisalumiiniumist V-6 Lambda

Töömaht (cm3)

3342

3778

Maksimaalne võimsus (hj / pööret minutis)

262/6200

290/6200

Suurim pöördemoment (N/m / pööret minutis)

322/4500

365/4500

Tühimass (kg)

1715

1737

Kütusekulu (l/100)

10,0

10.41

Vedrustus

Ees

Multilink, isereguleeruvate amortisaatoritega

Taga

Multilink, isereguleeruvate amortisaatoritega

Pakiruum (l) – SAE

450

Kütusepaak (l)

73

Rehvid

225/55R/17

235/50R/18

Minimaalne pöörderaadius (m)

5,47

Õhutakistus tegur

0,27

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 16. 01. 2008. 09:42

Time: 0.0959079 s.