et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

i30 valiti Austraalia aasta autoks

Kool.ee-haridusportaal :: i30 valiti Austraalia aasta autoks Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eei30 valiti Austraalia aasta autoks,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Hyundai diiselmootoriga i30 valiti Austraalia aasta autoks

Hyundai diiselmootoriga i30 luukpära konkureeris koos maailma parimate autodega 2007. aasta CARSguide'i aasta auto tiitlile ning saavutas hiilgava võidu. i30, mille puhul konkursi kohtunikud kiitsid stiili, juhitavust ja sõiduomadusi, võitis tänu väikese turbodiiselmootori säästlikele ja keskkonnasõbralikele näitajatele ka CARSguide'i aasta rohelise auto tiitli.

Ühisanum-sissepritsega diiselmootoriga i30 keskkonnasõbralikest sõiduomadustest annab tunnistust ka eelmisel kuul võistlusel Panasonic Solar Challenge saavutatud esikoht keskkonnasõbralike autode klassis; sõideti Darwinist Adelaide'i ning Hyundai kulutas keskmiselt 3,2 liitrit kütust 100 kilomeetrile.

Tegemist on esimese Koreas valmistatud autoga, mis võitis Austraalias aasta auto tiitli. Ühisanum-sissepritsega diiselmootoriga i30 saavutas ajaloolise võidu säravaimate autode konkurentsis; finalistide valik algas 19 000 dollarit maksvast luukpärast ning lõppes 110 000 dollarit maksva luksussedaaniga.

Teise koha saavutas topeltülelaadimisega Volkswagen Golf GT TSi, mis edestas teise põlvkonna Mazda2 Maxxi.

Finaliste testiti, analüüsiti ja hinnati mitmesugustes olukordades ning punkte anti välimuse, turvalisuse, uuenduslikkuse, hinna ja kvaliteedi suhte, funktsionaalsuse, ehituskvaliteedi ja sõiduomaduste eest.

Autodega sõideti mitmesugustes keskkondades ja teetingimustes, näiteks linnas, maanteel, kiirteel ja külavaheteel, et hinnata autode suutlikkust kõige tähtsamates sõiduolukordades. Rangelt hinnati ka autode juhitavust, teelpüsivust, pidurdusjõudu ja kiirendust*.

Samuti kihutasid finalistid Goulburn's Wakefield Parki ringrajal, mis võimaldas kohtunikel hinnata autode pidamist, rehvide, veermiku ja vedrustuse tööd.

CARSguide'i kohtunike poolt võitjaks tunnistatud ühisanum-sissepritsega diiselmootoriga i30 SXil on Hyundai Protectzi lisaturvavarustus, millesse kuulub elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP) ning küljel asuvad turvapadjad ja kardinturvapadjad.

Hyundai Australia müügi- ja marketingijuht Kevin McCann: "Me oleme väga uhked, et i30 saavutas need kaks hinnatud tiitlit. Kuna autol on mitmeid oma klassis esmakordselt kasutatavaid uuendusi ning juba harjumuspärane hea hinna ja kvaliteedi suhe, olime kindlad, et i30 suudab kõikidele konkurentidele – sealhulgas hübriidautodele – tugevat konkurentsi pakkuda."

Kuidas võit saavutati?

Ühisanum-sissepritsega diiselmootoriga Hyundai i30 tunnistati võitjaks saadud punktide summa alusel – auto sai 99 võimalikust punktist 94. Kohtunikud hindasid autosid 10 kriteeriumi alusel, mille tulemusena selgus aasta auto 2007 finalistide pingerida esimesest (parim tulemus) üheteistkümnenda kohani.

Meelierutava disainiga i30 saabus Austraalia turule alles eelmisel kuul. i30, mis kujundati Saksamaal, toodeti Koreas ja kohandati Austraaliale iseloomulikele sõidutingimustele, esindab Hyundai uut ilmet Austraalias.

Hyundai i30 silmapaistvaimad omadused

  • Nutikas Euroopa disain – särav ja lihtne välisilme, teistest eristuv esiots, kumerad küljed, tõusev küljejoon ja ülejäänud osadega harmoneeruv tagaosa.
  • Uusima põlvkonna bensiini- ja turbodiiselmootorid – viimaste kütusekulu on sama väike kui hübriidautodel ning seega on autod taskukohased kõikidele Austraalia tarbijatele.
  • Luukpärasid eelistavate Austraalia tarbijate tänapäevastele sportlikumatele vajadustele spetsiaalselt kohandatud vedrustus- ja juhitavusdünaamika.
  • Taskukohane kõrgtehnoloogiline turvalisusvarustus, sealhulgas küljel asuvad turvapadjad ja kardinturvapadjad, elektrooniline stabiilsuskontroll, põrutusvastased peatoed ja kinnitamata turvavöö meeldetuletus.
  • Lihtne, funktsionaalne ja hästi korraldatud salong, mille kujundamisel on silmas peetud mugavust ja käepärasust. Disaini puhul väärivad märkimist paindlik ja palju ruumi jättev istmete paigutus, sinine näidikute valgustus, kvaliteetne viimistlus ning jahutusega kindalaegas.
  • Auto standardvarustuse hulka kuulub täielikult iPodiga®/USBga ühilduv audiosüsteem, tänu millele saab juht armatuurlaual ja roolil asetsevate audiolülitite abil kasutada iPodi® ja muid MP3-mängijaid.

"i30 suurepärane euroopalik disain, uuenduslik iPodiga®/USBga ühilduv audiosüsteem ja silmapaistvalt säästlik turbodiiselmootor annab tunnistust Hyundai esmaklassilisest autode projekteerimise tasemest. i30 pakub kõrgtehnoloogilisi turvalisusfunktsioone ning Austraalia oludele kohandatud vedrustust ja juhitavust, samuti oma klassi parimat kvaliteeti ja usaldusväärsust, tänu millele Hyundai pälvib järjest enam tähelepanu," ütles McCann.

Ajalehe The Daily Telegraph autotoimetaja Kevin Hepworth ütles, et konkursi alguses poleks keegi osanud oodata nii kõrget punktisummat – i30 kogus võimalikust 99 punktist 94.

"Ma arvan, et keegi ei kahelnud selles, et i30 väärib kõrget kohta; üllatav oli aga see, kui muljetavaldavad testitulemused auto iga kriteeriumi puhul saavutas.

Võrreldes teiste finalistidega avaldas auto lihtsalt enamatele kohtunikele enamates valdkondades muljet.''

Üheksa autotoimetajat ja kogenud ajakirjanikku väljaannetest The Daily Telegraph (Sydney), The Herald-Sun (Melbourne), The Courier-Mail (Brisbane), The Adelaide Advertiser, Hobart Mercury ja Perth Sunday Times koostasid kõigepealt hääletuse teel finalistide nimekirja ning seejärel läbisid autod kolme päeva jooksul kurnava testimisprogrammi.

Ilus, mugav, suurepärase sooritusvõimega ja väga hästi valmistatud ühisanum-sissepritsega diiselmootoriga i30 osutus aasta suurimaks üllatajaks.

Ajalehe The Herald-Sun ajakirjanik Paul Gover: "Hyundai on teinud lõpliku läbimurde, et saada viimaks lahti odava ja lihtsa auto mainest." Ajalehe The Sunday Telegraph ajakirjanik Paul Pottinger aga hoiatas: "Vaadake ette, Euroopa ja Jaapan – Korea auto on täisealiseks saanud."

Ajalehe Brisbane's Courier-Mail ajakirjanik Mark Hinchliffe väljendas mitmete kohtunike arvamust: "i30 peaks nüüdsest ja igavesti muutma austraallaste arvamust Korea autode ja väikeste turbodiiselmootorite kvaliteedist, mitmekülgsusest ja sooritusvõimest."

Lõppjärjestus

  • 1. Hyundai i30 CRDi (94 punkti)
  • 2. VW Golf GT TSi (86 punkti)
  • 3. Mazda2 Maxx (75 punkti)
  • 4. Mitsubishi Lancer VR (71 punkti)
  • 5. Mercedes-Benz C280 (66 punkti)
  • 6. Holden Ute SV6 (56 punkti)
  • 7. Ford Mondeo Zetec (37 punkti)
  • 8. Subaru Impreza RS (32 punkti)
  • 9. BMW X5 3.0d (31 punkti)
  • 10. BMW 335i sedaan (25 punkti)
  • 11. Volvo C30 T5 (21 punkti)

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 18. 12. 2007. 01:48

Time: 0.0822892 s.