et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Getz 5-door

Kool.ee-haridusportaal :: Getz 5-door Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeGetz 5-door,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Getz 5D: [ Üldinfo ] [ Getz Cross ] [ Galerii ] [ Videod ] [ Värvivalik ]

Hyundai Getz on UUENENUD!

Tänapäevane elustiil nõuab enamat juhilt ja tema autolt. Hea on teada, et leidub mudel, mis on oma võistlejatest kõvasti ees. See ongi HYUNDAI GETZ - peresõbralik väikeauto, mille stiilselt värske välimus on kaasaegne ka homme. Mitmekülgse interjööri ja väljaarendatud ohutusfunktsioonidega pakub GETZ enam kui lihtsalt transport. Tunduvalt enam!

Peegeldab Sinu hetkemeeleolu

GETZi meeleolukas uus väljanägemine näitab, et asju saab paremini teha. Hyundai disainerid pakkusid välja arvukalt tulede, kaitseraudade, ehisvõrede, rataste ja ehisosade detailide uuendusi, mis annaks kaasaegsema ja sportlikuma väljanägemise. Peale välispinna uuenduste tegid insenerid tehnilisi muudatusi ja seadmestikku täiendasid nii, et väga hea auto muutuks suurepäraseks! Sõltumata sellest, kas otsite viie või kolme uksega versiooni, on GETZ tabanud tänapäevase olemuse. Selle hindamiseks tuleb lihtsalt rooli taha istuda.

Kujundatud mugavaks sõiduks

Getz on auto, mille väljanägemine peegeldab praeguse hetke taset tänu kapoti, radiaatorivõre ja põrkeraudade ning esi- ja tagatulede peentele stiiliuuendustele. Küljeliistud, mis on eriti kasulikud kitsastes kohtades parkimisel, on täiendatud kergsulamist ratta kaitsekilpide ning rattaehiste uue disainiga. Ja peale selle pakutakse suurepärast uut kerevärvide valikut, mis ulatub üle kogu vikerkaarevärvide spektri ja mille poleerpind võib olla metalne, pärlmutter või matt.
Getz on sportlikum, kui oskasite soovida.

Spetsiaalselt eurooplastele disainitud uus Hyundai supermini on üllatavalt ruumikas linnaauto. Suurepärane manööverdusvõime võimaldab lihtsat ja kiiret liikumist meie tänapäeva tihedas liikluses ning mugavat parkimist linnaoludes.

Ruumikas ja praktiline

Tänapäeval ei ole aeg raisata. Tuleb teha tööd, tööd, tööd. Aga kui saabub harv vabadusehetk, visake oma ööbimisvarustuse kott GETZi mahukasse pagasiruumi ja minge teele. Te ei kahetse. Auto salong on üllatavalt mahukas ning selle hämmastav ruumikus ja otstarbekas istmetepaigutus loodi elu nautimiseks. Sõltumata sellest, kas vajate viie uksega mudelit terve perekonna jaoks või kolmeukselist, GETZ sõidutab teid ja teie lähedasi teise mugavasse ja ohutusse maailma.

Getzi tõeliselt avar sisemus mõjub üllatavalt. Auto tagaistmete kokkupakkimise võimalus kasvatab pagasiruumi mahutavuse vajadusel ligi kuupmeetrini. Hyundai Getzi ruumilahendus on hästi läbimõeldud ning panipaiku on rohkesti.

Lihtne ligipääs. Luukpäraukse suurus on praktiline. Kuna see on niivõrd suur, peab selle lävi olema madal, mis võimaldab rasket pagasit kergesti autosse panna ja autost välja võtta ning tõsta ei ole vaja. Sellise lahendusega nõustub meelsasti ka teie kiropraktik.

Mis on nurga taga? Getziga võib tunda ennast kindlalt!

GETZ on suurepäraselt juhitav. Hyundai puhul võite alati eeldada suurepärast teel püsimist ja käsitsemist. See auto pakub aastateks töökindlat ja meeldivat sõitu. Võite selles lihtsalt kindel olla. Tegelikult on teadmata see, mis võib kiirteel ette tulla. Võimalike ootamatuste suhtes on julgustav teada, et auto on varustatud mitmete turvapatjade ja elektrooniliste seadmetega ning auto konstruktsioon põhineb kõrgtehnoloogial ja on vastupidav.

Turvaline

Neljatärni preemia. Kaasaegse auto kerešassii on inseneritöö ime. Selle loomine on siiski keeruline ülesanne – selline, mida ei ole võimalik ilma arvutidisainita saavutada. Konstruktsioon peab kütusekokkuhoiu tagamiseks olema nii kerge kui võimalik, aga auto vastupidavuse ja ohutuse seisukohtalt olema samal ajal nii tugev kui võimalik. GETZi konstruktsiooniline täiuslikkus saavutatakse stantsitud ja keevitatud teraspleki paksuse vaheldumisel ning väga tugevate terastalade kasutamisel auto külgede tugevdamisel. Seega ei ole ime, et GETZ sai neljatärni preemia sõltumatutel avariikontrolltestidel, mille korraldas NCAP.

Mootorivalik - Hyundai Getzi mootorivalikus on 1,1, 1,4 (uus!) ja 1,6-liitrise töömahuga bensiinimootorid ning 1,5 liitrine diiselmootor CRDi.

1,1 liitrine bensiinimootor - Algmudelil on säästlik 1,1 liitrine bensiinimootor, millel on üks ülanukkvõll ja 12 klapiga kergest sulamist plokikaas. Ka sel mudelil on täiustatud võimsus 48,5 kW (65 ps) pööretel 5500 p/min ja pöördemoment 99 Nm (10,1 kgm) pööretel 3200 p/min.

Uus 1,4 liitrine bensiinimootor - Kaksik ülanukkvõlliga 1,4 liitrisel bensiinimootoril on 16 klapiga kergest sulamist plokikaas. Selle võimsus on 71, 3 kW pööretel 6000 p/min ja pöördemoment 125,5 Nm (12,8 kgm) pööretel 3200 p/min. Automaatülekanne on saadaval valikuliselt.

1,6 liitrine bensiinimootor - See on uue 1,4 mootori hästi läbiproovitud suurem vend. Selle lisasilindrisurve annab võimsuse piirmäära 78 kW (105 ps) pööretel 5800 p/min ja pöördemomendi 144,2 Nm (14,7 kgm) pööretel 3200 p/min. Saadaval ka automaatkäigukastiga.

1,5 liitrine diiselmootor/madal - Sellel 16 klapiga diiselmootoril on legeeritud plokikaas ning muutuva geomeetriaga turbokompressor (VGT). See on reguleeritud andma enam võimsust 65 kW (88 ps) pööretel 4000 p/min ja pöördemomendiga 215 Nm (22,0 kgm) pööretel 1900 -2500 p/min.

Testivõitja! - Baltikumi enimostetud väikeauto Hyundai Getz on saanud kiita tunnustatud autoajakirjanikelt. Getz on Soome ajakirja "Tehnikamaailm" väikeautode testivõitja, samuti on Getz Inglise autoajakirja "What Car?" poolt pärjatud tiitliga "Aasta Säästuauto".

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 2. 08. 2012. 10:01

Time: 0.0523710 s.