et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Lianale pandi seljakott selga

Kool.ee-haridusportaal :: Lianale pandi seljakott selga Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeLianale pandi seljakott selga,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Lianale pandi seljakott selga

Esialgu tundus mulle võimatu mõte, et Suzuki Lianast võis saada sedaan. Rõhutatult anonüümse joonega, ent siiski moodsalt kõrgustesse pürgiv luukpärakere paistis liiga kohmakas, et sellele kuidagi “seljakott” taha pookida. Aga ometi – siin ta nüüd on. Ja erinevalt esimestest fotodest näeb auto vabas looduses üsna viisakas välja. Väljaulatuv pakiruum haakub muu osaga üsna sujuvalt ja orgaaniliselt. Eriti kui Lianat võrrelda mõne teise vägisi sedaaniks tehtud autoga.

Õigupoolest on Liana proportsioonid veidrad küll, eriti külgvaates. Nagu oleks auto liiga lühike, liiga kõrge ja rattad liiga väikesed. Maitseasi. Ent tänu sellisele ebaproportsionaalsusele on sedaan-Liana saanud hästi ruumikas. Täpselt samuti nagu luukpäraga sõsar, mille veidrused millegipärast nii silma ei torka.

Ega tagauksest eespool suuri erinevusi leiagi. Kabiin on praktiliselt muutmata, mõned üksikud pisiasjad vahest välja arvatud. Üks väga oluline asi on siiski lisandunud: sedaan-Liana armatuuris on olemas kell, luukpäraga versioonis see millegipärast puudus. Üldpilt on ikka seesama – odavapoolne hall plastik, pisut kvaliteetsemana mõjuv hall tekstiil, futuristlik armatuurlaud ja rohkesti avarust, eriti püstsuunas. Proovisõiduautos kippus üks plastpaneel vahepeal kiuksuma, aga paar koputust sõrmenukkidega ja järgmised 300 kilomeetrit oli vaikus majas.

Avarust jagub ka pakiruumis, täpselt 447 liitri jagu. Lisaks on tagaistme seljatugi kahes osas allalastav ja seega saab ka sedaaniga vajadusel pikki esemeid vedada. Kuid auto hinnaklassist annab selgelt märku pakiruumi luuk – see on seestpoolt polsterdamata ja luuki sulgedes puutub käsi vastu värvitud plekki. Sellele vaatamata tundub sedaan-Liana luukpärast vaiksem – kabiin ja pakiruum on paremini eraldatud ja müra lihtsalt sõitjate kõrvu ei jõua.

Sedaankere on luukpärast oluliselt raskem ja kui autol on peal automaatkäigukast, jääb kiirendus üsna vaevaliseks. Eriti halb on asi möödasõitudel: kaks järjestikust haagisega veoautot on Lianale tõsine takistus. Ent teisalt leidub kindlasti ka neid, kes eriti linnasõidu mugavuse nimel on nõus parema dünaamika ohverdama.

Miks peaks inimene Liana sedaani tahtma? Mingitel arusaamatutel põhjustel eelistab Eesti autoostja klassikalist sedaani moodsale luukpärale ja meie turul on see auto kindlasti teretulnud. Hinna ja omaduste suhte poolest on Suzuki alati paremate seas olnud. Eriti kui tegemist juhtub olema mõne hästi varustatud erivariandiga, kus leidub automaatkäigukast või konditsioneer või isegi mõlemad.

www.ekspress.ee

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 5. 08. 2006. 01:45

Time: 0.0537720 s.