Kogu tõde automarkide mainest
Kool.ee-haridusportaal :: Kogu tõde automarkide mainest Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeKogu tõde automarkide mainest,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen
Mercedesel endiselt parim maine
Saksamaal iga kolme kuu järel avaldatavas automarkide maine edetabelis AutoMarxX on jätkuvalt esikohal Mercedes-Benz. Ka kuus järgmist kohta pole eelmise korraga võrreldes muutunud, samuti edetabeli neli viimast. Seni on AutoMarxXi indeksit avaldatud kuus korda ning vaid ühel korral on Mercedes esikoha BMWle loovutanud.
Suuremad tõusjad olid septembrikuise tabeliga võrreldes Subaru (17.->8.) ja Mazda (18.->11.) , suuremad langejad (Smart 8.->14.) ja Renault (9.->15.).
Koht* |
Mark |
Hinne |
Muutus** |
1. (1.) |
Mercedes |
1,96 |
-0,15 |
2. (2.) |
BMW |
2,08 |
-0,08 |
3. (3.) |
Audi |
2,14 |
-0,11 |
4. (4.) |
Volkswagen |
2,23 |
-0,06 |
5. (5.) |
Porsche |
2,31 |
0,01 |
6. (6.) |
Toyota |
2,44 |
0,12 |
7. (7.) |
Peugeot |
2,72 |
-0,07 |
8. (17.) |
Subaru |
2,81 |
-0,30 |
9. (14.) |
Nissan |
2,83 |
-0,25 |
9. (10.) |
Ford |
2,83 |
-0,10 |
11. (18.) |
Mazda |
2,85 |
-0,31 |
12. (11.) |
Opel |
2,86 |
-0,13 |
13. (12.) |
Škoda |
2,88 |
-0,10 |
14. (8.) |
Smart |
2,90 |
0,09 |
15. (9.) |
Renault |
2,93 |
0,07 |
16. (13.) |
Citroen |
2,94 |
-0,12 |
17. (14.) |
Honda |
3,00 |
-0,08 |
18. (16.) |
Volvo |
3,08 |
-0,02 |
19. (18.) |
Hyundai |
3,11 |
-0,05 |
20. (20.) |
Suzuki |
3,18 |
-0,09 |
20. (23.) |
Seat |
3,18 |
-0,17 |
22. (24.) |
Daihatsu |
3,23 |
-0,13 |
23. (27.) |
Mitsubishi |
3,25 |
-0,22 |
24. (20.) |
Jaguar |
3,33 |
0,06 |
25. (28.) |
Kia |
3,35 |
-0,20 |
26. (22.) |
Saab |
3,38 |
0,04 |
27. (26.) |
Alfa Romeo |
3,44 |
0,02 |
28. (25.) |
Fiat |
3,46 |
0,06 |
29. (29.) |
Lancia |
3,50 |
-0,10 |
30. (30.) |
Chrysler |
3,72 |
0,04 |
31. (31.) |
Daewoo |
3,85 |
-0,12 |
32. (32.) |
Rover |
4,07 |
0,03 |
* koht septembris
** hindamissüsteemis on 1 parim ja 5 halvim hinne, miinusmärk tähendab hinde paranemist
| |