et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Grand Vitara XL7

Kool.ee-haridusportaal :: Grand Vitara XL7 Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeGrand Vitara XL7,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Suzuki Grand Vitara XL7: [ Tehnilised andmed ] [ Hinnakiri ] [ Galerii ]

Suurim Suzuki, mis kunagi on valmistatud: Suzuki Grand Vitara XL7 '04

2004. mudeliaasta Grand Vitara XL7 sai uue välimuse, uue luksusliku salongi ja armatuurlaua, 184 hj V6 bensiinimootori koos viiekäigulise automaatkäigukastiga ning kauaoodatud uudisena ka ülimoodsa ühisanumpritsega 16V common rail turbodiisli.

Suuruselt Land Cruiseri klassis

2004. a. mudel on nüüd senisest 7,5 cm pikem ehk 4760 mm, millega on samas klassis Nissan Terrano II (4697 mm) ja Toyota Land Cruiseriga (4810 mm). Teljevahe poolest jäävad mõlemad konkurendid Suzukile alla: Grand Vitaral on see ülisuur 2800 mm (Nissanil 2650 mm, Toyotal 2790 mm, veidi pikem teljevahe on vaid Toyota Land Cruiser 100-l: 2850 mm), mis tagab mitte ainult ülimahuka salongi, vaid ka suurepärase teelpüsivuse ka kehval teel ja suurel kiirusel. Samas on pöörderaadius vaid 5,9 m ehk väikeauto klassist!

Võimsus suurim, kütusekulu väikseim

Väga heade kasutusomadustega 2,7 V6-l on nüüd senise 173 hj asemel koguni 184 hj/ 6000 p/min. Kütusekulu on Suzukile tüüpiliselt aga selle klassi väikseim: maanteel 9,3 ja keskmiselt 11,5 l/100 km. 5-käigulise automaatkäigukastiga mudeli keskmine kulu vähenes aga hoolimata võimsuse kasvust maanteel 0,6 l/ 100 km ja keskmiselt 0,2 l/ 100 km (nüüd vastavalt 9,3/ 11,8 l/100 km)! Nukkvõllide kettajam on hooldusvaba, igal silindril on oma süütepool ja mootor töötab tähelepanuväärselt müratult ja vibratsioonita.


Kauaoodatud Grand Vitara HDi 16V

Seda autot on oodatud: koostöös PSA-Groupiga valmib uus Common Rail ehk maakeeli ühisanumpritsega toitesüsteemiga 16-klapiline ülimoodne diisel, kus kasutatavate elektrooniliselt juhitavate pihustitega saavutatakse erakordselt täiuslik põlemine ja ülim ökonoomsus: 1735 kg tühimassiga ja 235 mm laiade kummidega maasturi keskmine kulu maanteel/keskmiselt on EL rangete normide järgi vaid 6,7/8,0 l/ 100 km! Erilist rõõmu valmistab aga diislisõpradele mootori moment: 270 N*m juba 1750 p/min! See auto jaksab muretult kiirendada ka täiskoormas või haagisega. Mõni otsepritsediisli omanik kurdab, et auto on talvel külm, sest üliökonoomse mootori töötamisel ei jätku jääksoojust salongi kütmiseks: Grand Vitara HDi-l on ainulaadne elektriline lisaküttesüsteem, mis tagab sooja salongi ja optimaalsel temperatuuril (loe: pikaealiselt ja ökonoomselt) töötava mootori.


Uudne lihtsalt kasutatav nelikveosüsteem Drive Select

Siinkohal tasub märkida, et Suzuki Grand Vitara XL7 on tõeline dzhiip: tal on tugev ja vastupidav täisraam, mis aitab eraldada salongist ka müra ja vibratsiooni, ning kolme töörezhiimiga jaotuskast (tagavedu, kiire nelikvedu ja aeglane nelikvedu). Näiteks Honda CR-V, Toyota RAV4, Mitsubishi Pajero, Subaru Forester ja Outback mudelitel puudub aga odavuse huvides nii raam (neil on tavaline kandevkere) kui ka esimestel jaotuskast koos maastikusõidul või raske haagise vedamisel nii olulise aeglustuskäiguga. Tänu uuele Drive Select süsteemile on nelikveo ja tagaveo vahel võimalik valida ka sõidu ajal vaid ühe kangiliigutusega, mis teeb nelikveo kasutamise dzhiibiga esmakordselt sõitvale juhile väga lihtsaks. Teise liigutusega lülitad aeglusti ja sõidad seal, kus linnamaasturid lõpetavad... Drive Select säästab samas ka kütust ning vähendab juhi vaeva: kui seni pidi maasturit tagurdama või lausa esiratta rummust lülitama lahti vabarumme (free wheel hubs - vabastavad esirataste jõuülekande esiratastest säästmaks kütust, vähendamaks müra ja kulumist), siis Drive Select teeb seda automaatselt alati nelikveolt tagaveole lülitudes. Lisaks tead alati, kust otsast Sinu auto veab: ise valid veoskeemi ja märgutuli armatuurlauas meenutab Sulle igaks juhuks nelikvedu. Suzuki usaldab Sinu valikut ja Sa ei pea talvel kurvi minnes pead murdma, kuidas mingi arvutiprogramm tahab just praegu Sinu autot vastu Sinu tahtmist ümber seadistada!


Luksus põhivarustuses

Põhivarustus on rikkalik: lisaks Grand Vitara senisele varustusele on XL-l uusima põlvkonna ABS+EBV, 16" valuveljed, puitpaneelidega armatuur, luksuslik plüüshpolster, soojendusega el. peeglid, kroomitud ukselingid nii sees kui väljas, kroomliistudega iluvõre ja küljeliistud, reguleeritavad käetoed kõigil istmetel ja loomulikult kolm istmerida. Salongis on loendamatu hulk topsihoidjaid ja laekaid, multifunktsionaalses keskkonsoolist saab reguleeritavat käetuge tõstes väikese laua kahe topsihoidjaga tagaistmele, istme ja pakiruumi all on paar hästi varjatud salasahtlit jne. 12 V pistikuid on kolm: armatuurlauas, keskkonsoolis ja pakiruumis. Clarioni integreeritud CD-stereo on roolilt sõrmeotsetega juhitav, Clarioni kõlarid tagavad kvaliteetse heli. Valida saab konditsioneeri või Climatronicu. Kui on tegu 7-kohalise autoga, siis on tal alati topeltkonditsioneer või topelt-Climatronic: tagaistujatel on laes täiesti oma õhusuunajate komplekt nii II kui ka III istmereale esiosast sõltumatu reguleerimisvõimalusega ja oma ventilaatoriga. Viiekäigulise käsikäigukasti asemel saab 2,7 V6-le tellida ka kaherezhiimse neljakäigulise automaatkäigukasti.


Turvalisus ja funktsionaalsus

Salongi funktsionaalsuse ja mahutavuse poolest konkureerib Grand Vitara XL7 edukalt kõigi mahtuniversaalidega: keskmist pingirida saab lisaks kokkuklappimisele kahes erilaiuses osas pikisuunas sõltumatult reguleerida, võimaldades jagada ruumi II ja III pingirea vahel teineteisest sõltumatult paremal ja vasakul pool! Kes vajab eriti suurt pakiruumi ja ei vaja kolmandat pingirida, ostab veelgi suurema pakiruumiga viiekohalise Grand Vitara 2,7 V6 XL5. Pikitalad katusel katusekoorma kinnitamiseks on põhivarustuses. Robustne redelraam, suured kaitserauad, turvatalad ustes, turvapadjad, ELR-turvavööd, seitse peatuge ja seitse kolmepunktiturvavööd hoolitsevad sõitjate passiivse turvalisuse eest.


Tippmudeliks Grand Vitara XL7 2,7 V6 Limited

Esindussõidukina võidab kindlasti ostjaid ka Grand Vitara XL7 Limited, mille põhivarustusse kuulub lisaks eelpoolmainitule: 7 nahkistet (istme keskosad kaetud hingava comfort-nahaga), nahkrool ja nahast käigukanginupud, topelt-Climatronic, el. toonitud klaasist katuseluuk, cruise control, tagaspoiler lisapiduritulega ja Limited-logod. Limited mudelil on 2,7 V6 184 hj bensiinimootor ja ostja valikul saab kas viiekäigulise manuaal- või automaatkäigukasti.

Juba on saadaval täisvalik nn. kängururaudasid, tavalisi ja ksenoonlisatulesid, küljerauad ja tagaosa kaitsev raud, tugev metallist karterikaitse ja samast materjalist pikk (kuni jaotuskasti tagaosani ulatuv) põhjakaitse jne.
Suzuki Grand Vitara XL7 ostja saab mahtuniversaali või 5-kohalise linnamaasturi hinna eest:

  • mahuka ja väga ratsionaalse sõitjateruumi ümberseatavusega praktilise mahtuniversaali
  • täisraamil, Drive Select nelikveo ja aeglustuskäiguga tõsise dzhiibi
  • tagaistmete kokkuklappimisel tõsise kaubaveoki kandevõimega 600 kg
  • esindusliku, võimsa, kiire ja heade tänavasõiduomadustega maastikuauto
  • prestiizhika 184 hj V6-mootoriga mahtuniversaali või ökonoomse turbodiisli
  • ideaalse autorongi veduki

Seega: miks osta sama raha eest piiratud mahutavusega viiekohaline maastur või tagasihoidliku mootoriga kaherattaveoga mahtuniversaal, kui Suzuki Grand Vitara XL7 ostja saab kõik need omadused üheskoos? Ja palju lisaomadusi veel pealekauba.

Täisgarantii 3a/100 000 km ja 3 a. kasutajagarantii lisaks sellele.

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 7. 08. 2012. 08:39

Time: 0.1284750 s.