61 - 70
Kool.ee-haridusportaal :: 61 - 70 Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.ee61 - 70,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen
Lahendused 61 - 70
61. Järgmine nii laulev kui tantsiv arv on 31.
Laulvad arvud on 1, 6, 11, 16, 21, 26, 31, 36....
Tantsivad arvud on 1, 3, 7, 15, 31, 63..... .
62. Alates esimesest numbrist on iga kuue järjestikuse numbri summa 1 + 2 + 4 + 5 + 8 + 9 = 29. Selliseid kuuikuid on 2002 seas 333. Et 6 . 333 = 1998, siis lisada tuleb veel nelja esimese numbri summa 1 + 2 + 4 + 5 = 12, seega kõigi numbrite summa on 29 . 333 + 12 = 9669.
63. 500 g pakis on 240 spagetti ja neist saab moodustada 76,8 meetri pikkuse spagettjoone. Seega 256 km pikkuse spagettjoone jaoks on vaja vähemalt 3334 pakki, sest 256000 : 76,8 = 3333,(3).
64. Et positiivseid täisarvulisi liidetavaid on vaid ühe võrra vähem nende arvude summast, siis üks liidetavatest on 2 ja ülejäänud ühed. Nende korrutis on 2.
65. Lehekülje number võib koosneda mitmest numbrimärgist. Numbritega 1 – 9 saab nummerdada ainult 9 lehekülge. Kahekohaliste arvude jaoks jäi siis 187 – 9 = 178.
Raamatus oli siis 9 + 89 = 98 lehekülge.
66. Äratuskell on 3,5 tunniga 14 minutit taha jäänud. Kui äratuskell käib 56 minutit, siis õige kell käib 60 minutit. Kui äratuskell käib 56 : 4 = 14 minutit, siis õige kell käib 60 : 4 = 15 minutit. Äratuskell näitab 12.00 15 minuti pärast.
67.
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
3 |
4 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
1 |
2 |
1 |
4 |
2 |
4 |
1 |
6 |
2 |
1 |
2 |
3 |
68. Kell on praegu 22.
69. Arvutame mitu liitrit moosi on kokku: 9 + 2,5 + 8 = 19,5 liitrit. Kui see jaotada kolme riiuli vahel, siis peab igal riiulil olema 19,5 : 3 = 6,5 liitrit moosi. Üks võimalus mooside riiulitesse panekuks on selline:
3 1 1 ½ ½ ½
3 1 1 1 ½
3 1 1 1 ½
70. Lühema mehe sammu pikkus moodustas pikema mehe omast 8/10, lühema mehe sammude arv moodustas 12/10 pikema mehe sammude arvust. Siit järeldub, et lühema mehe kiirus oli pikema mehe kiirusest. Pikem mees jõudis tööle varem.
| |