et et

Tartu Hoiu-laenuühistu finantskool. Rahakool

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

SEAT Altea

Kool.ee-haridusportaal :: SEAT Altea Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeSEAT Altea,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

SEAT Altea: [ Üldinfo ] [ Tehnilised andmed ] [ Hinnakiri ] [ Varustus ] [ Värvivalik ] [ Galerii ]

SEAT Altea

SEAT Altea lõi täiesti uue autoklassi MSV (Multi Sport Vehicle) – Walter de Silva disainitud mudelil on ka suur vastutus, esitledes uut SEAT-i XXI sajandi look’i SEAT Line.

2003.a anti juba Altea prototüübile tunnustatud Euroopa Autodisaini auhind, mille väljastab üle 200-liikmeline źürii.

Salsat ja laserit

Altea jooned pärinevad ideeautolt SEAT Salsa. Altea on algusest peale tehtud uut moodi, kasutatud on Audi AG-ga sama tootmistehnoloogiat: laserkeevitust (ei ühtki punktkeevitust), 100 % tsingitud ja väga kvaliteetselt ning väikeste tolerantsidega kere. Disainis on ideemudel Salsa jooned selgelt näha: kõrge, tugev vööjoon, lai iluvõre suure "S"-ga, voolujoonelised topeltesituled klaarklaasi all, ümarad kaitserauad ja väike, aga piisav tagaspoiler koos lisapiduritulega tagaluugi ülaservas. Pilku püüavad esmakordselt maailmas A-piilaritesse peidetud esikojamehed, tuuleklaasipesurite düüsid on aga peidetud kapotiserva sisse. Unikaalse disainiga esi- ja tagatuled, uudne küljejoon ja ülisportlik kuju – need kokku moodustavad ainulaadse terviku, mis tänu oma mahutavusele on “auto igaks elujuhtumiks”, kuid see elu ei ole igav ega hall.

Uudseid materjale

Armatuurlauas kasutataks matti carbon look ehk süsinikkiu välimusega stiilset plastikut, näidikud on sügaval torujates pesades (tahhomeeter loomulikult keskel), keskkonsoolis on suurte mugavate nuppudega Climatic ja suure näiduga integreeritud stereoseade (lisavarustusena suure värviekraaniga navigatsiooniseade), CD-boxi saab paigutada kindalaekasse, esiistme all on mugav sahtel, rooli saab reguleerida neljas suunas – avarustunne on nagu kaks korda kallimas suures mahtuniversaalis!

Ruumi veelgi rohkem

Kõik sisemõõdud on oma klassi suurimad! Tagaiste käib kokku kahes erilaiuses osas, laiema osa saab keskelt maha keerata topsihoidjatega käetoeks või ka suusaluugiks.

Tagaiste on arvestatud kolmele, pakiruumil on topeltpõhi, mida saab kõrge eseme vedamiseks ühe käeliigutusega kokku voltida. Mütsiriiuli all on veel praktiline lisariiul. Kokku on Alteas üle 30 panipaiga! Tavaasenid on pakiruum üle 400 liitri!

Võimsaimad diislid omas klassis

105 hj ja 140hj pumppihustitega Power Dieselid konkureerivad edukalt konkurentide bensiinimootoritega GTI-mudelitega!

Esmakordselt on 140 hj TDI saadaval lisaks kuuekäigulisele manuaalkäigukastile ka kuuekäigulise DSG (Direct Shift Gearbox) automaatselt töötava manuaalkäigukastiga!

140 hj TDI kiirendub 0...100 km/h 9,9/9,8 s (DSG-ga kiiremini!), tippkiirus on 201 km/h, kütusekulu on vastavalt maantee/linn/keskmine: 4,7/5,1; 7,6/7,5; 5,8/6,0

Bensiinimootorid on vahemikus 102-150 hj, uudisena 2,0-liitrine otsepritsega 150 hj suurepärase momendiga Fuel Stratified Injection FSI-mudel, mida saab kuuekäigulise manuaalkastiga ja kuuekäigulise Tiptronic automaatkastiga. Selle mootori kütusekulunäitajad teevad kadedaks nii mõnegi konkurendi 1,6-bensiinimootori, kiirusomadused aga edestavad enamikke 2,0-liitrisi: 150 hj/6000 p/min, 200 N*m/3500 p/min, tippkiirus 206/203 km/h, kiirendus 0.100 km/h 9,6/10,1 s ja kütusekulu maanteel vaid 6,5/6,7 l/100 km!

 

Agile Chassis ja elektrohüdrauliline roolisüsteem

Martorelli tehnikakeskus arendas välja ACC (Agile Chassis Concept), mis ühendab uudse vedrustuse ja amortisaatorite kombinatsiooni ja uudse roolivõimendi, mis reguleerib võimendust vastavalt olukorrale! Läbi CAN-Bus elektrisüsteemi saab ta infot auto kiiruse ja rooli pööramise kiiruse kohta ja peenreguleerib jätkuvalt võimenduse intensiivsust. Varustuses on kõigil mudelitel ABS+EBV+ESBS, veojõukontroll TCS ja DSR ehk Dynamic Steering Response, mis tagab ülitäpse roolitunnetuse. Alteal on esmakordselt SEAT-i ajaloos uudne MultiLink Advanced tagavedrustus, mis tagab eriti sujuva sõidu tavaoludes, sportlikkusest aga ei pea loobuma, sest kiirel sõidul töötab see ülitäpse sportvedrustusena.

Aktiivne stabiilsuskontroll ESP on saadaval kõgile mudelitele.

Varustus on SEAT-i kõrgel tasemel

Reference + Comfort pakett pakub 205/55R16 rehvid, 4 turvapatja + küljeturvakardinad, ABS+EBV+ESBS+DSR, veojõukontroll TCS, ees el. aknad, puldiga ja topeltlukustusega keskluku, 5-astmelised istmesoojendused, 4 suunas reguleeritava rooli ja 6 suunas reguleeritav juhiistme, CD-stereo + 6 kõlarit, automaatselt töötava kliimaseadme Climatic, tulepesurid, soojendusega tahavaatepeeglid ja tuuleklaasi, udutuled ees ja taga jne.

Stylance lisab Reference Comfordile el. aknad taga, kompuutri, püsikiirushoidja, nahkrooli ja käigukanginupu, valuveljed 16” jne.

Lisavarustusena saab Alteale kahetsoonilise kliimaseadme Climatronic, multifunktsionaalse rooli, Bluetooth- ja MP3 valmiduse, navigatsioonisüsteemi, Raintronicu, 17"-valuveljed, el. katuseluugi, erilise stiilse sinise Costa Blue sisepolstri, nahkpolstri, Parktronicu, elektrilise katuseluugi jne.

Altea on võitnud mitmeid väärikaid auhindu
  • “Auto Trophy 2004”
  • 2003. aastal, kui tootmine oli veel prototüübi faasis, omistas Designers (organisatsioon, mis edendab Euroopas disaini ja autodisainijaid) sellele sõidukile parima kontseptsiooniga auto auhind.
  • Rhineland-Westphalia disainikeskus andis autole siis auhinna nimega "Punane täpp: parimast parim auhind".
  • "Autonise" auhind 2004. a, mis antakse oma kategooria parima disainiga sõidukile, nagu Saksa ajakirjades Auto-Strassenverkehr ja Mot entusiastlikult arvati.
  • 2004. a võitis 140 hj 2.0 TDI sportmudel kompaktsete ühtse salongiosaga sõidukite sektoris auhinna “Parim Towcar”. Võistlust “Aasta auhinnad haagisklubi puksiirautole” Ühendkuningriigis korraldatakse igal aastal koostöös Briti ajakirjaga What Car?.

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 3. 08. 2012. 11:36

Time: 0.0468061 s.