et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Honda

Kool.ee-haridusportaal :: Honda Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeHonda,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

 

Honda

Soichiro Honda

Honda esimene mopeed

Esimene motoratas - 1958

Honda ajalugu on ühtlasi jutustus mehest, kes sai varakult aru, kui tähtis on vastutus ja tööjaotus. Tema innustus ja palav huvi mootorite ja eriti võistluste vastu kahe-, kolme- või neljarattaliste sõidukite vahel sütitas teisigi.

1906 - 1947

Soichiro Honda sündis 1906. aastal Komyos, Hamamatsus, kus tema isa töötas sepana. Juba lapsena sai ta tihti olla isale abiks rataste parandamisel. 15-aastasena lahkus ta kodunt, et proovida õnne Tokios autoremonditöökoja õpipoisina.

Seal kasvas tema kiindumus mootoritesse ja mootorisporti veelgi ning ta ehitas oma esimese, Curtis-Wright V8 lennukimootoriga varustatud võidusõiduauto. Naasnud Hamamatsusse jätkas ta oma võidusõiduautode ehitamist ja mootorite trimmimist. Muuhulgas forsseeris ta ka Fordi mootori, paigaldades sellele kompressori. Kuulduste järgi kinnitas ta ühele raamile mootori kaldu, sest enamikel võistlustel, milles ta osales, pöördus rada vasakule!

1936. aastal sai Soichiro Honda vigastada All-Japan Speed Rally-l toimunud kokkupõrkes. Kokkupõrkes boksist väljuva autoga sai ta mitmeid luumurde ja näkku lõikehaava.

Aasta pärast seda sündmust asutas ta Tokai Seiki Heavy Industry Co., kus ta pärast mõningaid ebaõnnestumisi hakkas valmistama kolvirõngaid. Alanud sõja tõttu sai Honda üha enam tööd. Ta valmistas kolvirõngaid Toyotale ja sai suuri tellimusi ka laevastikult ning lennukitööstuselt. Sõja lõpul sai Hamamatsu tehas purustusi pommirünnakutest. Pärast Jaapani kapituleerumist müüs Honda oma ettevõtte Toyotale 450 000 jeeni eest, mis oli tol ajal suur varandus.

Aastal 1946 asutas ta Hamamatsus Honda Tehnilise Uurimise Instituudi, mis paiknes tavalises puumajas! Ettevõtte suurejooneline nimi annab tunnistust sellest, et Soichiro Honda oli täiesti veendunud, et ühel ilusal päeval "vallutab ta maailma".

Kiyoshi Kawashima tuli ettevõttesse järgmisel aastal, mil alustati kahetaktiliste A-type mootorite tootmist.

Loe edasi Honda ajaloo kohta www.honda.ee lehelt või kliki aastaarvudel.

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 21. 04. 2005. 10:18

Time: 0.0989060 s.