et et

Tartu Hoiu-laenuühistu finantskool. Rahakool

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

D-MAX Double Cab

Kool.ee-haridusportaal :: D-MAX Double Cab Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeD-MAX Double Cab,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Isuzu D-MAX Double Cab: [ Üldinfo ] [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Hinnakiri ] [ Galerii ] [ Värvivalik ]

ISUZU D-MAX

Isuzu D-Maxi mudelivalikus kasutatakse kaht võimekat mootorit, millel on tehnika viimase sõna järgi ühisanumpritse, vahejahuti ja muutlaba-turbolaadur. Moodsate tehniliste lahenduste tulemus on väike kütusekulu ning suur pöördemoment laias pöörlemissageduste vahemikus. Viimane omadus teeb sõidu jõuliseks, lihtsaks ja mugavaks. 2011 mudeliuuenduse käigus sai Isuzu D-Max uue ja veelgi jõulisema esiosa disaini, uue iluvõre ja uued valuveljed. Nii turvalisust kui ka välimust parandavad uued led-külgsuunatuledega ja kroomkattega küljepeeglid.

Kabiinivalikus saab ostja valida sõltuvalt kasutusotstarbest kahe variandi vahel. Üks on kaheukseline neljakohaline pikendatud tavakabiin (mudelinimetus Space Cab), teine neljaukseline viie istekohaga meeskonnakabiin (mudelinimetus Double Cab). Mõlemal variandil on stiilselt ja ergonoomiliselt kujundatud sisemus, selge joonega armatuurlaud ja hästi vormitud istmed. 2011 mudeliuuenduse käigus parandati juhi ergonoomikat, näidikublokk ja keskkonsool on uued, samuti alandati mürataset salongis. Uuenenud näidikuploki oran˛ valgustus on meeldiv silmale ega häiri sõitu pimedas. Elektriaknad ja kesklukustus on põhivarustuse kõigil mudelitel. Talvel lisavad mugavust istmesoojendused. Kokkuklapitavad soojendusega küljepeeglid jäävad terveks ka kitsastes kohtades ja tänavaserval parkides (LS-mudelil).

Veermiku muudatused parandasid sõidumugavust, suurenesid nii kandevõime kui ka kliirens. Kandevõime tõusis kõigil mudelitel - Space Cab-i kandevõime on kuni 1100 kg ja Double Cab-il kuni 1045 kg, mis mõlemad on oma klassi parimad näitajad! Kõigil autodel on tugev redelraam. D-Maxi suurepärast töövõimet iseloomustab oma klassi suurim piduritega haagise lubatud mass (3000 kg) ja 270 mm-ni kasvanud kliirens.

Sõites märkate juba esimesel kohaltvõtul, et juhtimine on nauding. Auto on võimas, stiilne ja kerge käsitseda. Käigud lülituvad kergesti, sidur liigub sõiduautolikult. Pehmelt lülituva automaatkastiga mudelil on põhivarustuses ka püsikiirushoidja. D-Max rahuldab - ja ületab - kõik Teie vajadused. Esisilla torsioonvedrustus pakub sõiduautolikku mugavust. 

Isuzu on maailma suurim diiselmootorite tootja. 70-aastase kogemusega valmistatud tõhusad ja ökonoomsed 2,5- ja 3,0-liitrised TDi-mootorid (136 või 163 hj) kombinatsioonis tänapäevase nelikveotehnoloogiaga viivad Teid koos oma koormatäie kraamiga täpselt sinna, kuhu vaja.

3,0-liitrist mootorit saab ka ainulaadse kahere˛iimilise automaatkäigukastiga, 2,5-liitrine Isuzu diisel on KÕIGE ÖKONOOMSEM nelikveoga pikap Eesti turul - hea on teada, et lisaks rahalisele säästule saastad Isuzuga sõites ka loodust vähem!

Nelikvedu on hõlpsalt nupust sisse lülitatav ja teise nupulevajutusega saab sisse lülitada aeglustuskäigu. Juba kiirusel 100 km/h sisselülitatav pidev kiire nelikvedu on varustatud piiratud libisemisega diferentsiaaliga. Tänu standardvarustusse kuuluvale aeglustuskäigule liigub D-Max vaevata edasi ka kõige raskemal maastikul. Vaid üks nupuvajutus ja sõit jätkub. Olgu tegu mis tahes maastikuga – põlluserva, porise tööplatsi, metsavahetee või lihtsa teerajakesega – nelikveoline D-Max on keremudelist sõltumata usaldusväärne liikumisvahend ka kõige raskemates teeoludes.

 

Isuzu on maastikul kui omas kodus: uue 2011 mudeli suurem kliirens võimaldab sellele autole ligipääsu kõikjale, kus tööpõld ja masinad ootavad. D-Max suudab läbida kuni 60 cm sügavusi veetakistusi ja sõita üles 42-kraadise kaldega nõlvast, viies Teid kohale ka siis, kui loodus takistada püüab. Põhivarustuses on tagasilla piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD), mis tagab läbivuse ka kraavide läbimisel või muudes ekstreemsetes olukordades.

ISUZU D-MAX ON TÕELINE MAASTUR TÄISRAAMI, AEGLUSTI ja ISEBLOKEERUVA TAGADIFERENTSIAALIGA:

Kliirens 27,0 cm
Läbitava veetakistuse sügavus 60 cm
Mäkketõusunurk 42°
Suurim külgkalle 49°
Pealesõidunurk 34,6°
Mahasõidunurk 23,3°

Isuzu rõhutab, et loomulikult tuleb D-Maxi maastikuvõimeid kasutada vaid liiklemiseks lubatud kohtades ja mitte loodusele liiga tehes. Samuti tuleb maastikusõidul kasutada tervet mõistust ja läbi mõelda teekonnavalikud, vältimaks auto lõhkumist ja looduskeskkonna häirimist..

D-Max peab vastu mitu inimpõlve, kauem kui paljud tema konkurendid. Isuzu kandev kerekonstruktsioon on erakordselt tugev ning loodud vastu pidama pidevale koormusele ja pööramisele. Redelraami pikitalade vahel on kaheksa põiktala. Nende tavapärasest suurem arv annab D-Maxile eriti suure kandevõime ja stabiilsuse ka raskete koormate vedamisel. Metallist karterikaitse on standardvarustuses: maastikuauto kaitsmisele altpoolt saadavate vigastuste eest on D-Maxi puhul pööratud erilist tähelepanu. Maastikusõiduk peab olema varustatud vajalike kaitsekatetega ja Isuzul on need olemas.

Raske töö nõuab võimsaid tööriistu. Veokast täis liiva, kive, mörti või muid materjale - D-Maxi kuni 1100-kilone kandevõime laseb ka suurema koorma ühe korraga kohale toimetada. D-Maxi veokasti jaoks on lisavarustusena saadaval mitmeid erinevaid katteid. Veokasti kõrge kate lisab autole uusi kasutusvõimalusi, lukustatav madal klaasplastikkate annab sõidukile stiilsema välimuse ja kaitseb veokasti sisu pikanäpumeeste eest. Kui on tihti vaja vedada kõrgeid esemeid, on praktiline katta kast kokkurullitava pehme kattega, mis kaitseb kasti mustuse ja vihma eest ning vähendab kütusekulu. Kes tahab välimust efektsemaks teha, lisab D-Maxile poleeritud roostevabast terasest kaitsekaared, astmelauad, lisatuled jne - lisavarustuse loetelu on pikk ja võimaldab D-Maxist teha tõsise off-road tööriista või salongikõlbuliku pilgupüüdja.

Garantiiaeg on 3a / 100 000 km, 2011. aastast on seda võimalik pikendada kuni 5 aastani! Kogu garantiiajal kehtib Isuzudele ka üle-Euroopaline autoabi.

Kasutajad on rahul. Topauto müüb Isuzusid alles alates 2007. aastast, aga enamikel Eesti ametiasutustel, kes kasutavad pikapeid, on Isuzud juba kasutuses (RMK, Eesti Raudtee, Keskkonnainspektsioon, Veeteede Amet, Keskkonnaamet jne). Loomulikult on Isuzud tegevad ka teepuhastusautodena, põllumajanduses. Enamik kasutajaid kiidavad soodsat ostuhinda ja mõistlikke hooldekulusid. Parima tagasiside on toonud madal kütusekulu, mis on seni kasutuses olnud sõidukitega toonud olulist säästu kasutuskuludes, samuti suur kandevõime ja haagise mass.

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 7. 08. 2012. 09:32

Time: 0.0550170 s.