et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Veloster

Kool.ee-haridusportaal :: Veloster Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeVeloster,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Veloster: [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Galerii ] [ Värvivalik ] [ Hind ] [ Kasutaja käsiraamat ]
[ Testijate arvamused ]

Veloster - mitte ei järgi trendi, vaid loob selle

Uus 4-kohaline Hyundai Veloster on väga sportlik sõiduvahend. See erineb tavapärastest kupeedest oma ainulaadse kolmeukselise lahenduse poolest: auto kaassõitjapoolsele küljele on lisatud ka tagauks, mis lihtsustab ligipääsu tagaistmele.

Tänu ukse ülaossa peidetud käepidemele säilitab Veloster rikkumatult oma stiilse ja ligitõmbava sportliku silueti. Sportlikku ilmet rõhutavad ka kaheosaline tagaklaas, kroomitud otstega topelt-väljalasketorud ja kirkad kerevärvid. Põhivarustusse kuuluvad ka 17-tollised valuveljed.

Sportlik, ent siiski ruumikas

Velosteris on stiilsus ühendatud praktilisusega. Arvestades auto mõõtmeid, on Veloster üllatavalt avar. Esiistmetel on mugavaks istumiseks piisavalt palju ruumi ja tänu tagauksele pääsevad kaks inimest hästi ka auto tagaistmele.

 

Sisemõõtmed

Pearuum ees

990 mm

Jalaruum ees

1073 mm

Õlaruum ees

1378 mm

Tagaistme saab suhtes 60:40 kokku klappida ja teie käsutuses on kohe üle 1000 liitri pakiruumi. Kui istmed on tavalises sõiduasendis, on pakiruumi maht 320 liitrit.

Võimsus ja uued tehnoloogiad

Velosteri jõuallikaks on tõhus neljasilindriline 1,6-liitrine GDI-mootor, mis toodab võimsust 103 kW (140 hj). 6-käigulise käsikäigukasti kõrval kuulub valikusse ka Hyundai uhiuus kuuekäiguline topeltsiduriga käigukast (Dual Clutch Transmission DCT), mille käiguvahetuslülitid on paigutatud roolile. Selles on ühendatud traditsiooniliste käigukastide parimad küljed. Tänu sellele tagab uus käigukast 5–6% väiksema kütusekulu ja 3–7% parema kiirenduse. Kütust aitab kokku hoida ka Active Eco-funktsioon, mis innustab juhti säästlikumat sõidustiili valima.

Käsikäigukastiga Veloster kuulub Hyundai Blue Drive-mudeliseeriasse, mis on varustatud ISG-tehnoloogiaga. See seiskab näiteks valgusfoori ees peatudes automaatselt mootori, aidates sel moel vähendada nii kütusekulu (5,9 l/100 km) kui ka CO2-heitmeid (137 g/km).

 

Suutlikkus

6 MT

6 DCT

Tippkiirus

201 km/h

200 km/h

Kiirendus, 0–100 km/h

9,7 sek

10,3 sek

Hästi varustatud

Velosteri rikkaliku ja mitmekülgse põhivarustuse hulka kuuluvad muuhulgas automaatne kliimaseade, raadio ja CD-/MP3-mängija, 7-tolline TFT-ekraan ja mitmed meedialahendused koos AUX/USB-ühenduspesaga. Turvavarustusena saab Veloster kaasa mh mitteblokeeruvad ketaspidurid, stabiilsuskontrolli süsteemid ESC ja VSM, kuus turvapatja ja DCT-versioonis ka nõlvaltstardiabi.

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 2. 08. 2012. 10:48

Time: 0.0538471 s.