Veloster
Kool.ee-haridusportaal :: Veloster Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeVeloster,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen
Veloster: [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Galerii ] [ Värvivalik ] [ Hind ] [ Kasutaja käsiraamat ]
[ Testijate arvamused ]
Veloster - mitte ei järgi trendi, vaid loob selle
Uus 4-kohaline Hyundai Veloster on väga sportlik sõiduvahend. See erineb tavapärastest kupeedest oma ainulaadse kolmeukselise lahenduse poolest: auto kaassõitjapoolsele küljele on lisatud ka tagauks, mis lihtsustab ligipääsu tagaistmele.
Tänu ukse ülaossa peidetud käepidemele säilitab Veloster rikkumatult oma stiilse ja ligitõmbava sportliku silueti. Sportlikku ilmet rõhutavad ka kaheosaline tagaklaas, kroomitud otstega topelt-väljalasketorud ja kirkad kerevärvid. Põhivarustusse kuuluvad ka 17-tollised valuveljed.
Sportlik, ent siiski ruumikas
Velosteris on stiilsus ühendatud praktilisusega. Arvestades auto mõõtmeid, on Veloster üllatavalt avar. Esiistmetel on mugavaks istumiseks piisavalt palju ruumi ja tänu tagauksele pääsevad kaks inimest hästi ka auto tagaistmele.
Sisemõõtmed |
|
Pearuum ees |
990 mm |
Jalaruum ees |
1073 mm |
Õlaruum ees |
1378 mm |
Tagaistme saab suhtes 60:40 kokku klappida ja teie käsutuses on kohe üle 1000 liitri pakiruumi. Kui istmed on tavalises sõiduasendis, on pakiruumi maht 320 liitrit.
Võimsus ja uued tehnoloogiad
Velosteri jõuallikaks on tõhus neljasilindriline 1,6-liitrine GDI-mootor, mis toodab võimsust 103 kW (140 hj). 6-käigulise käsikäigukasti kõrval kuulub valikusse ka Hyundai uhiuus kuuekäiguline topeltsiduriga käigukast (Dual Clutch Transmission DCT), mille käiguvahetuslülitid on paigutatud roolile. Selles on ühendatud traditsiooniliste käigukastide parimad küljed. Tänu sellele tagab uus käigukast 5–6% väiksema kütusekulu ja 3–7% parema kiirenduse. Kütust aitab kokku hoida ka Active Eco-funktsioon, mis innustab juhti säästlikumat sõidustiili valima.
Käsikäigukastiga Veloster kuulub Hyundai Blue Drive-mudeliseeriasse, mis on varustatud ISG-tehnoloogiaga. See seiskab näiteks valgusfoori ees peatudes automaatselt mootori, aidates sel moel vähendada nii kütusekulu (5,9 l/100 km) kui ka CO2-heitmeid (137 g/km).
Suutlikkus |
6 MT |
6 DCT |
Tippkiirus |
201 km/h |
200 km/h |
Kiirendus, 0–100 km/h |
9,7 sek |
10,3 sek |
Hästi varustatud
Velosteri rikkaliku ja mitmekülgse põhivarustuse hulka kuuluvad muuhulgas automaatne kliimaseade, raadio ja CD-/MP3-mängija, 7-tolline TFT-ekraan ja mitmed meedialahendused koos AUX/USB-ühenduspesaga. Turvavarustusena saab Veloster kaasa mh mitteblokeeruvad ketaspidurid, stabiilsuskontrolli süsteemid ESC ja VSM, kuus turvapatja ja DCT-versioonis ka nõlvaltstardiabi.
| |