et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

i40

Kool.ee-haridusportaal :: i40 Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eei40,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

i40: [ Tehnilised andmed ] [ Varustus ] [ Galerii ] [ Värvivalik ] [ Hind ] [ Brošüür ]

i40 - elegantne stiil ja sportlikud jooned

i40 sedaan on uueks ja suurepäraseks täienduseks juba varasematele Hyundai stiilsetele kvaliteetmudelitele. Dünaamiline i40 sedaan pakub sujuvat võimsust, vaikset, ent esmaklassilist suutlikkust, rohkelt ruumi, stiili ja eesrindlikke tehnoloogiaid. Tulge i40 sedaanmudeliga proovisõidule - katsetage autot maanteel ning nautige selle sõiduomadusi ja mugavat salongi.

i40 sedaan on loodud eurooplastele

i40 sedaan esindab jätkuvalt Hyundai stiilset modernistlikku disainikontseptsiooni. Selle tunnusteks on kuusnurkne esivõre ja sujuvalt voolavad jooned, mis annavad autole sportliku välisilme. i40 sedaanmudelis on ühendatud väljapeetud stiilsus, suurepärane juhitavus ning säästlik, ent sellegipoolest dünaamiline jõud ja võimsus. Sõita on lihtne ja mugav, eriti teadmisega, et uue põlvkonna mootorid ja käigukastid kuuluvad kütusesäästlikkuselt oma klassi tippu.

Mitmekülgne mugavus

Pika teljevahe ja leidliku planeeringu abil on Hyundai loonud autosse ruumi, mis tõstab i40 oma klassi tippu. Salong on tõeliselt avar ja ka tagaistmel istudes on jalgadele rohkelt ruumi. Ruumikas salong on meeldivalt vaikne, pakiruum mahukas ning sisevarustus esmaklassiline. 

Istmed on kaetud kvaliteetsete ja istujasõbralike tekstiilkatetega. Lisavarustusena on saadaval ka nahksisustus. Juhiistme saab elektrilisi lüliteid kasutades hõlpsalt mugavasse asendisse reguleerida, nihutades seda ette-taha ning muutes istme kõrgust ja seljatoe kallet. Ka nimmetugi on elektriliselt reguleeritav. Mõlemal esiistmel on kolmeastmeliselt reguleeritav istmesoojendus, lisaks on istmesoojendus ka tagaistme äärmistel istekohtadel (välja arvatud 1,6 GDI-mootoriga mudelil).

Kallutada saab ka tagaistme seljatuge, lisaks on see suhtes 60:40 kokku klapitav. Tänu sellele ei teki probleeme ka juhul, kui autosse on vaja mahutada suuremõõtmelisi esemeid või harrastusvahendeid. Tavaolekus on pakiruumi maht 525 liitrit.

Roolile paigaldatud raadio/CD-/MP3-mängija, püsikiirushoidiku ja kiiruspiiriku juhtlülitid lisavad nii kasutusmugavust kui ka sõiduohutust, kuna neid saab kasutada pilku teelt või käsi roolilt tõstmata. Bluetooth-vabakäesüsteem töötab hääljuhtimisega. 

Paagitäiega kaugemale kui eales varem 

Uue põlvkonna mootorid esindavad kõige eesrindlikumaid tehnoloogiaid. Tänu neile paistab i40 silma oma klassi parimate kütusekulu näitajatega, ilma et seejuures võimsus langeks või heitmetase tõuseks. Mootorid on konstrueeritud läbima ühe paagitäiega vahemaid, mis on pikemad kui kunagi varem. Kuuekäiguline käigukast, eesrindlik ISG-tehnoloogia ja pidevalt muudetava klapiajastuse süsteem on vaid mõned näited tehnilistest lahendustest, mis aitavad mootoril kogu kütusest eralduva energia maksimaalselt ära kasutada.

Jõuallikate valikusse kuulub kaks eri võimsusega 1,7-liitrist diiselmootorit: 85 kW ja 100 kW. Võimsama mootori juurde on saadaval ka kasutajasõbralik 6-käiguline automaatkäigukast, 85 kW jõuallika paariliseks on 6-käiguline käsikäigukast. Diiselmootoriga mudelite kütusekulu jääb vahemikku 4,3–6,0 l/100 km, CO2-kogus heitgaasides vahemikku 113–159 g/km.

Bensiinimootoreid on valikus kaks: 1,6-liitrine GDI (saadaval koos 6-käigulise käsikäigukastiga) ja uus otsesissepritsega 2,0-liitrine GDI-mootor, mille paariliseks saab valida ka 6-käigulise automaatkäigukasti. Kütusekulu näitajad jäävad vahemikku 6,0–7,7 l/100 km, CO2-kogus heitgaasides varieerub mudeliti 140–179 g/km.

i40-mudelivalikusse kuuluvad ka eriti kütusesäästlikud ja madalama heitmetasemega käsikäigukastiga Blue DriveTM-mudelid. Nendes on kasutusel uudne ISG-tehnoloogia (Idle Stop and Go), mis hoiab ära mootori asjatu töö tühikäigul, lülitades selle näiteks valgusfoori ees peatudes automaatselt välja. i40 Blue DriveTM-mudelid paistavad omas klassis silma eriti väikese kütusekulu ja madala heitmetasemega, pakkudes seejuures tipptasemel sooritusvõimet.

Kaitseks tugev kerestruktuur ja mitmekülgne tehnika

Hyundai on sõna otseses mõttes pühendunud turvaliste autode valmistamisele. Sellest annab tunnistust koguni oma terasetehase rajamine, et varustada kogu tootmist kvaliteetse metalliga. Nii võib kindel olla, et Hyundai sõidukid on ühtaegu nii tugevad kui ka kütuse säästmiseks piisavalt kerged. Vastupidavuse ja tugevuse tagamiseks kasutatakse autokere kriitilistes kohtades ülitugevat terast, mis kaitseb kokkupõrke korral paremini nii juhti kui ka kaassõitjaid.

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem ESC (Electronic Stability Control) jälgib pidevalt auto liikumistrajektoori ning parandab juhi poolt tehtud vigu näiteks kiirust vähendades või mootorisse doseeritavat kütusekogust reguleerides.

Auto sõidustabiilsuse juhtsüsteem VSM (Vehicle Stability Management) aitab säilitada auto suunastabiilsust ja teelpüsivust, parandades automaatselt juhitavust pidurdamisel ja kiirendamisel, kui sõidetakse ebasümmeetrilisel pinnasel.

Autol on mitteblokeeruvad ABS-pidurid ja elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem, hädapidurivõimendi ja tagasõitjaid hoiatav avariipidurdamise hoiatussüsteem. Nõlvaltstardiabi lihtsustab liikumise alustamist ülesmäge kallakul, säilitades pidurirõhku veel 2 sekundit pärast piduripedaali vabastamist. Kitsastes kohtades hõlbustavad parkimist tagurduskaamera ning auto ette ja taha paigaldatud parkimisandurid.

Raskete kehavigastuste riski vähendamiseks on autosse paigaldatud tervelt üheksa turvapatja:

- juhi ja juhi kõrval istuva kaassõitja esiturvapadjad

- külgturvapadjad ees ja taga

- terve salongi pikkused turvakardinad mõlemal küljel

- juhi põlvede turvapadi

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 2. 08. 2012. 10:39

Time: 0.0663102 s.