et et

Seksuaaltervise kool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE. MEHELT MEHELE

Moekool

Autokoolid

Kuhu minna õppima. Õppematerjalid

Kuidas kindlustada lapse materiaalne tulevik



turvakood

Naised eelistavad loomulikku elustiili

Kool.ee-haridusportaal :: Naised eelistavad loomulikku elustiili Ei ole olemas kasutusjuhendit eluks. Õnneks on olemas www.kool.eeNaised eelistavad loomulikku elustiili,Koolilaen, energialaen, matuselaen, matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort, laen

Naised eelistavad loomulikku elustiili, ning see avaldub ka rasestumisvastaste vahendite valikus

Uue ülemaailmse uuringu järgi, mis hõlmas rohkem kui 21 746 naist¹, peavad kaheksa naist kümnest väga oluliseks kasutada hormoone sisaldavat rasestumisvastast vahendit, mis toimiks kooskõlas nende kehaga. Samas aga teavad need naised mobiiltelefonide või rataste tööpõhimõtetest palju rohkem kui sellest, kuidas hormoonid kontrollivad nende organismi.

Loomulikuma elustiili poole liikumine on viimase viie aasta tarbijatrendidest üks silmapaistvamaid. Harmoonia ja tasakaal loodusega on paljudele naistele väga oluline ning need väärtused mõjutavad ka rasestumisvastaste tablettide valikut.

Lisaks oli tulemustest näha, et peaaegu pooled küsitletud naistest vastasid, et suukaudse rasestumisvastase vahendi valikul on neile „äärmiselt oluline“ kasutada rasestumisvastaseid tablette, mis toimiksid tasakaalus nende organismiga. Kuid 75% küsitletutest tunnevad, et loomulikum elustiil on neile väga tähtis, ning paljud ei pruugi olla kindlad, kuidas rasestumisvastased vahendid seda soodustada saaksid.¹

Esimest korda on võimalik kasutada vahendeid, mis sisaldavad östradiooli – looduslikku östrogeeni, mida toodetakse naise organismis. See võib terviklikuma elustiili viljelejatele paremini sobida kui senised vahendid. Kui soovite uute rasestumisvastaste vahendite kohta rohkem teada saada, võtke ühendust oma tervishoiuteenuse osutajaga või perearstiga.

Uurimusest
Online-uurimuse viis 21 746 naise seas läbi turuuuringufirma GfK Group. Vastanud naised olid vanuses 15-49, uuring korraldati 2009. aasta novembris ja detsembris.²

1 Qlaira Media Campaign Pack – Executive Summary. Survey distributed November – December 2009
2 Bayer Market Research. Data on File. 2010

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 31. 10. 2010. 10:39

Time: 0.0601690 s.